سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص 14هزار میلیارد ریال برای توسعه ورزش همگانی

رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور گفت: دولت سال جاری 14 هزار میلیارد ریال را برای توسعه ورزش همگانی اختصاص داده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،سید امیر حسینی روز سه شنبه در نشست هم اندیشی با روسای انجمن های کارگری استان ایلام اعلام کرد: برای توسعه زیر ساخت های ورزشی امسال 27 صدم درصد ارزش افزوده به حوزه ورزش همگانی اختصاص یافته که این میزان معادل 14 هزار میلیارد ریال است.

حسینی اضافه کرد: وظیفه اصلی این فدراسیون و تاکید وزارت ورزش و جوانان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر توسعه و گسترش ورزش همگانی و توجه به ورزش خانواده های کارگران است.

وی با اشاره به اینکه جامعه کار و تلاش کشور بیش از 40 میلیون نفر است اظهار کرد: باید امید و نشاط را در جامعه کارگران و خانواده های آنان تقویت کنیم تا این قشر زحمتکش بهتر و بیشتر بتوانند به فعالیت های خود بپردازند.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور با تاکید بر این مهم که فلسفه و هدف اصلی ورزش کارگری در اصول اولیه فدراسیون هیچگاه کم رنگ نخواهد شد، افزود: ما بر اساس قوانین و مقررات تشکیلات فدراسیون جهانی برنامه های خود را منطبق با اهداف نظام تهیه و تدوین کرده ایم و برای رسیدن به این هدف باید ابتدا نشاط و شادابی را با بهره وری بالا در جامعه ایجاد کنیم.

حسینی با بیان اینکه فدراسیون جهانی ورزش کارگری در اروپا قدمتی 105 ساله دارد اظهار داشت: فدراسیون ورزش کارگری در ایران بسیار جوان و کم سابقه است و نیاز به حمایت و همکاری همه مسئولان دارد..

حسینی گفت: در تلاشیم خلا موجود در ورزش کارگری را از بین ببریم و با حضور بزرگانی که در راس هیات ها و انجمن های ورزش کارگری فعالیت می کنند یقینا آینده روشنی در انتظار ورزش کارگری خواهد بود.

وی با بیان اینکه ورزش های کارگری در ایران دارای 31 انجمن است افزود: اگر هر انجمن دارای ساختار منظم و فعالی باشد، بی شک موجب گسترش و رونق ورزش کارگری در کشور خواهند شد.وی افزود: امروز اصل کار فدراسیون دست روسای انجمن ها و روسای هیات های استانی است و این شما هستید که با ارائه پیشنهادها روند توسعه در این مسیر را مشخص و با توانایی بالا و شناختی که از ورزش دارید این راه را هموار می کنید.

حسینی تاکید کرد: اداره ورزش و جوانان استان ایلام نیز باید برای توسعه ورزش بدنبال میزبانی های بزرگ، فراهم کردن زیرساخت ها و جلب حمایت مردم در این زمینه باشد و فدراسیون نیز تا حد امکان شرایط مالی مناسبی از محل اعتبارات وزارتخانه در این زمینه فراهم می کند.

حسینی اعلام کرد: وی گفت: اداره ورزش و جوانان استان ایلام نیز باید توافقنامه ای در 2 بخش همگانی و زیر ساختی برای دریافت سهم خود به فدراسیون ارائه دهد و فدراسیون نیز از برگزاری مسابقات و میزبانی در ایلام استقبال و حمایت کرده و منابع مالی آن را نیز تامین می کند.

انتهای پیام/اس

14هزار میلیارد ریال به توسعه ورزش همگانی تخصیص یافت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.