سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر حوزه های علمیه استان؛

تقویت انقلاب اسلامی تکلیفی همگانی است

مدیر حوزه های علمیه استان بوشهر گفت:حفظ و تقویت انقلاب اسلامی که نشات گرفته از دین مبین اسلام است رسالت رسالت جدی آحاد جامعه و تکلیفی همگانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری روز سه شنبه در آیین شهادت امام باقر (ع) و آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه علی بن ابیطالب (ع) کنگان افزود: کار علمی بصورت تشکیلاتی و اخلاقی در تراز اسلام وظیفه حوزه های علمیه است. تشکیل حکومت اسلامی آرزوی دیرینه امام باقر(ع)، اجداد و فرزندانش است و باتوجه به تشکیل حکومت اسلامی در ایران همه باید برای بالندگی آن تلاش کنیم.

خدری با تجلیل از مقام شامخ امام و شهیدان به ویژه شهدای مدافع حرم گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی که ثمره خون هزاران شهید مانند محسن حججی است رسالت آحاد جامعه به ویژه نخبگان حوزوی و دانشگاهی است. چرخه علوم حوزوی در استان بوشهر کامل شده و پایه هفتم حوزه نیز از سال آینده در مدرسه علمیه کنگان راه اندازی خواهد شد.

امام جمعه کنگان و مسئول مدارس علمیه کنگان نیز گفت: در سال تحصیلی جدید 85 طلبه در مدرسه علمیه برادران مشغول به تحصیل خواهند شد و 10 استاد نیز کار تعلیم و تربیت این طلاب را بر عهده دارند. تربیت طلاب فاضل و تاثیرگذار و موفقیت در چندین جشنواره علمی کشوری و استانی از افتخارات مدارس علمیه کنگان است.

انتهای پیام /پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.