سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس:

۴۰ میلیارد تومان به توسعه روستاهای هم‌جوار نیروگاه اتمی بوشهر تخصیص یافت

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای توسعه زیرساخت‌ها و اجرای طرح‌های عمرانی، معادل ۴۰ میلیارد تومان طرح در روستاهای هلیله و بندرگاه هم‌جوار نیروگاه اتمی بوشهر در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر از افزایش دسترسی مردم استان بوشهر به خدمات درمانی خبرداد و اظهار داشت: برای افزایش دسترسی و بهره‌مندی بیشتر مردم از خدمات بهداشتی و درمانی، استان بوشهر به  سه قطب درمانیِ شمالی، مرکزی و جنوبی تقسیم شده است.

وی با بیان اینکه تقسیم بندی استان بوشهر در حوزه درمان و سلامت زمینه افزایش بهره‌مندی مردم از خدمات فراهم می‌کند خاطر نشان کرد: بر اساس  برنامه تدوین شده تا سال 1404، خدمات بهداشتی و درمانی افزایش می‌یابد که هر قطب، بیماران منطقه خود را درمان کنند تا نیاز به انتقال بیماران به مراکز درمانی در مناطق دیگر نباشد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به  انتقال بیمارستان گناوه به مرکز شهر افزود: در سفر وزیر بهداشت به استان محل ساخت این بیمارستان نامناسب تشخیص داده که تصمیم گرفته شد محل آن به مرکز شهر انتقال یابد.

حجت الاسلام خدری با اشاره به اختصاص زمینی به مساحت 10 هکتار برای ساخت بیمارستان گناوه تصریح کرد:  بیمارستان جدید گناوه در مرکز شهر با اعتبارات ملی و کمک خیران در زمینی به مساحت 10 هکتار ساخته می‌شود.

انتهای پیام /پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.