سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نکویی : تیم ما قدرتمند تر از بقیه تیم ها است / اختلاف 50 امتیاز با حریفان را حفظ می کنیم

بازیکن تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان گفت : تیم ما قدرتمند تر از دیگر رقباست ولی هدف ما از این مسابقات آمادگی هر چه بیشتر برای مسابقات قهرمانی آسیاست.

صفا  نکویی بازیکن تیم ملی بسکتبال زیر 17 سال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی مقابل تیم بسکتبال  سوریه گفت :  بازی خوبی مقابل تیم بسکتبال سوریه  داشتیم . تیم ما تیم خوبی است و بقیه تیم ها هم ما را  بسیار قوی می دانند.

او افزود: تاکنون 50 جلسه تمرین داشتیم و به آمادکی خوبی رسیدیم برای همین می توانیم این نتایج را کسب کنیم . همه مطمئن باشند که ما تلاش می کنیم که تا روز آخر این اختلاف های زیاد را حفظ کنیم .

بازیکن تیم ملی بسکتبال جوانان ایران ادامه داد: حضور در این بازی ها  برای کسب تجربه بیشتر است و قصد داریم تا تیم را آماده مسابقات آسیایی شود. ما از ابتدا می دانستیم که تیم ملی در این رقابت ها قهرمان می شود اما هدفمان تنها آماده سازی تیم است و خیلی از ضعیف کشی راضی نیستیم . به هر صورت تلاش می کنیم که تا روز آخر حداقل اختلاف 50 امتیاز را با حریفان حفظ کنیم و با سبک مسابقات آسیایی آشنایی بیشتری پیدا کنیم .

تیم ملی بسکتبال کشورمان تاکنون توانسته تیم های بسکتبال جوانان عراق و سوریه را از پیش رو بردارد و باید فردا و پس فردا به مصاف تیم های بسکتبال اردن و لبنان برود. مسابقات بسکتبال جوانان غرب آسیا پنج شنبه نهم شهریور به پایان می رسد.

انتهای پیام /

اظهارات بازیکن تیم ملی بسکتبال جوانان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.