سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری هفت سارق با ۲۷ فقره انواع سرقت

پلیس شهرستان نیشابور با دستگیری هفت سارق ۲۷ فقره انواع سرقت را کشف کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ سرهنگ حسین بیات مختاری فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در شهر "درود" بخش زبرخان موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷ درود قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۷ درود در تحقیقات فنی و پلیسی به یکی از سارقان سابقه دار مظنون و پس از هماهنگی قضائی او را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

  فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: متهم ۲۶ ساله در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به پنج فقره سرقت موتورسیکلت و چهار فقره سرقت محصولات باغی با کمک ۲ دوست ۲۴ و ۲۸ ساله اش اعتراف کرد.

سرهنگ بیات مختاری ادامه داد: هم چنین روز گذشته در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی چهار سارق خیابانی توسط پلیس آگاهی، کلانتری ۱۱ طالقانی و پاسگاه انتظامی قدمگاه دستگیر که در مجموع افراد دستگیر شده به ۱۸ فقره سرقت (۱۲ مورد سرقت داخل خودرو، سه فقره منزل، سه فقره موتورسیکلت) اعتراف کردند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: ضمن تجهیز وسایل نقلیه به تجهیزات ایمنی از گذاشتن وجوه نقد و اموال با ارزش در داخل خودرو خودداری کنند .


انتهای پیام// س. ح..
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.