سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره تعاونی‌های برتر استان اردبیل

جشنواره تعاونی‌های برتر استان اردبیل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  قاسم رحیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در جلسه ستاد گرامیداشت هفته تعاون استان اردبیل اظهار داشت:‌ مراسم و برنامه‌های بزرگداشت هفته تعاون باید به صورت منظم و منسجم برگزار شود و تمهیدات لازم در این زمینه به کار گرفته شود.

وی گفت: هفته تعاون فرصت مغتنمی برای ماست تا در راستای فرهنگسازی تعاون با بهره‌گیری از امکانات تبلیغاتی و برگزاری مراسم و برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی در راستای ترویج و گسترش فرهنگ تعاون در استان بکوشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از افتتاح 21 طرح تعاونی در هفته تعاون در شهرستان‌های اردبیل، سرعین، گرمی، نمین و نیر خبر داد و افزود: این شرکت‌های تعاونی در مجموع با تعداد یک هزار و 511 نفر عضو و اشتغالزایی مستقیم 311 نفر به بهره‌برداری می‌رسند.

رحیمی بیان کرد: از برنامه‌های شاخص این اداره کل در گرامیداشت هفته تعاون برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در دور دریاچه شورابیل اردبیل با جوایز نفیس از قبیل خودروی پراید، لوازم خانگی، دوچرخه و لوازم ورزشی است که روز جمعه 17 شهریورماه ساعت 7 صبح برگزار می‌شود و برابر هماهنگی‌های انجام شده، این مراسم به صورت زنده از شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل برگزاری مراسم جشنواره تعاونی‌های برتر استان اردبیل را از دیگر برنامه‌های هفته تعاون برشمرد و تصریح کرد: در این مراسم از 18 شرکت تعاونی در گرایش‌های کشاورزی، صنعت، معدن، تامین نیاز تولیدکنندگان، فرش دستباف، خدمات، حمل و نقل، مرزنشینان، مسکن، اعتبار، عمران، اتحادیه، زنان، اتاق تعاون، دهیاری، صنایع دستی، روستایی به عنوان برگزیده استانی تجلیل و قدردانی خواهد شد.

 

انتهای پیام/ع

جشنواره تعاونی‌های برتر استان اردبیل

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.