سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داداشی در نطق میان دستور:

سازمان خصوصی‌سازی به اموال ملت و دولت آتش حراج نزند

نماینده مردم آستارا گفت: به سازمان خصوصی‌سازی هشدار می‌دهم که به اموال ملت ودولت آتش حراج نزند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ولی داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور امروز اظهار داشت: از ریاست برنامه و بودجه در خواست می‌کنم حق مرزی کارمندان آستارا را که طبق قانون، حق مسلم این عزیزان است، پرداخت کنند. 

 نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی افزود: آقای ظریف، عدم توانایی در مذاکره و عدم حصول نتیجه با کشور جمهوری آذربایجان در موضوع توافق گذر مرزی برای دستگاه سیاست خارجی و وزارت امور خارجه عیبی بزرگ و جای بسی انتقاد دارد.

وی تصریح کرد: همکاران و ملت شریف ایران، مذاکرات دیپلماتیک و بین‌المللی و سیاسی بر عهده وزارت امور خارجه است، اگرچه عدم حصول نتیجه مذاکرات مربوط به دستگاههای حاکمیتی کشور آذربایجان می‌باشد اما  وزارت امور خارجه در این امر جدی و مصرانه وارد مذاکره نشده است.

داداشی اضافه کرد: جناب آقای ظریف برای چندمین بار از شما به عنوان وزیر امور خارجه می‌خواهم به حل این معضل تمایل جدی نشان دهید.

وی با اشاره به شبکه‌گذاری فاضلاب شهرستان آستارا با بیان اینکه متاسفانه گذشته از کمبود بودجه دولتی برای این پروژه، هیچ ردیف اعتباری باز نشده بود، گفت: از چیت چیان وزیر سابق نیرو و نوبخت ریاست سازمان برنامه و بودجه به جهت اینکه به پیگیری‌های مکرر اینجانب ارج نهادند و برای پروژه مذکور ردیفی از اعتبارات ملی را باز کردید کمال تشکر را دارم.

نماینده آستارا عنوان کرد:از جانباز مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور می‌خواهم که هر چه سریعتر پروسه احداث سیستم شبکه گذاری فاضلاب را آغاز کنند، زیرا مردم در معرض بیماریهای خطرناک قرار گرفته‌اند.

وی بیان داشت: از وزیر آموزش و پرورش می‌خواهم جهت اجرای سند بنیادین تحول آموزش و پرورش براساس برنامه توسعه ششم برنامه ارائه دهند و تکلیف نیروی انسانی از جمله مربیان پیش‌دبستان جامانده، آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی و حق‌التدریسان را مشخص کنند.

داداشی اظهار داشت: آقای وزیر معنا ندارد و کاملا غیر منصفانه است با این همه نیروی انسانی بلاتکلیف شما بخواهید از نیروی بازنشسته استفاده کنید. ظاهرا بانک اطلاعاتی جامع آموزش و پرورش در آن وزارتخانه وجود ندارد و ضروری است وزیر محترم دستور ویژه‌ای برای این امر صادر کنند.

وی گفت: وزیر راه، شما قول داده ‌بودید پروژه بارانداز راه‌آهن آستارا به آستارا را در سال 95 افتتاح کنید که محقق نشد، قول دادید در پاییز 97 پروژه مذکور را افتتاح کنید. به قول و عهدتان پایبند باشید و به فکر راه آهن آستارا به رشت و تملک اراضی آن باشید.

نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به سازمان خصوصی‌سازی هشدار می‌دهم که به اموال ملت ودولت آتش حراج نزند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.