سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰۸ میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های کشاورزی سیرجان

۸ طرح در بخش آب و خاک، دام، شیلاتی، باغبانی و صنایع کشاورزی، با هزینه کرد اعتباری معادل ۱۰۸ میلیارد ریال در شهرستان سیرجان به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اکبر محمود آبادی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیرجان گفت: ازابتدای سال جاری در شهرستان سیرجان تعداد ۱۷۲ پروژه با اعتباری معادل ۳۱۰ میلیارد ریال به مرحله اجرا و بهره برداری رسیده است؛ که همزمان با هفته دولت تعداد ۸ طرح منتخب با اعتباری معادل ۱۰۸ میلیارد ریال ومیزان اشتغال ۷۶ نفر به به بهره برداری رسید.

وی افزود: در بخش دام این طرح‌ها شامل یک طرح مرغ تخمگذار، با ظرفیت ۳۰۰۰۰ قطعه با اعتباری معادل ۲۲ میلیارد ریال و یک طرح پرورش مرغ گوشتی با ظرفیت ۱۰۰۰۰۰ قطعه با اعتباری معادل ۲۰ میلیارد ریال می‌باشد.

محمود آبادی با بیان اینکه با افتتاح دو طرح سیستم‌های آبیاری تحت فشاربیش از ۲۴۶ هکتار از اراضی این شهرستان به این سیستم مجهز شدند، افزود: این طرح‌ها با هزینه کرد اعتبار بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال اجرا گردیدند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیرجان با اشاره به اینکه یک واحد گلخانه در این هفته به بهره برداری رسید، اذعان داشت: این پروژه شامل تجهیزگلخانه هیدروپونیک (تولید گل رز) در سطح ۵۰۰۰ متر مربع با اعتباری معادل ۱۰ میلیارد ریال می‌باشد.

وی افزود در بخش شیلاتی و صنایع تبدیلی نیز سه طرح شامل یک مزرعه پرورش ماهی در سطح ۱۵۰۰ متر مربع با اعتباری معادل ۳.۵ میلیارد ریال و دو طرح فراوری وبسته بندی پسته با اعتباری معادل ۲۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسیدند.

انتهای پیام/ی

بهره برداری از طرح های کشاورزی در سیرجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.