سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگيری سارقان اماكن خصوصی درملکان

فرمانده انتظامی شهرستان ملکان ازدستگيری دو نفرسارق حرفه‌ای اماكن خصوصی با چهار فقره سرقت خبر داد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سهراب شفقی فرمانده انتظامی شهرستان ملکان در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در پی وقوع سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان ملکان، پیگیری موضوع در دستور کار ویژه ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام کارهای فنی و تخصصی گسترده و گشت زنی هدفمند در سطح حوزه، دو نفر سارق حرفه‌ای را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده، متهمان دستگیر شده به چهار فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکان با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکان هم چنین از کشف 90 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و 10 میلیون ریال خبر داد.

شفقی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل کالای قاچاق بوسیله یک دستگاه خودرو پژوپارس در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان ملکان، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی خودروی مورد نظر را در محور اعلامی شناسایی و طییک عملیات غافلگیرانه آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد 90 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در مارک‌های مختلف کشف شد؛ برابر اعلام کارشناسان امر ارزش ریالی کالای مکشوفه یک میلیارد و 10 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکان خاطرنشان کرد: در این زمینه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکان درادامه از کشف یک هزار و 929 ثوب البسه قاچاق به ارزش بیش از800 میلیون ریال خبر داد.

شفقی اظهار داشت: ماموران انتظامی به هنگام گشت زنی در محورهای مواصلاتی ملکان به سه دستگاه خودروی پژو 405، پیکان و تاکسی مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروهای فوق یک هزار و 929 ثوب البسه قاچاق کشف شد، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان امر ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه 800 میلیون ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی در ادامه خاطرنشان کرد: در این زمینه سه دستگاه خودرو توقیف و سه متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقام قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و مراتب مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/ش

کشف یک هزار و 929 ثوب البسه قاچاق درشهرستان ملکان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.