سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هوشمندسازی تمامی مراکز جهاد کشاورزی استان زنجان

مدیر هماهنگی و ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، از هوشمندسازی تمامی مراکز جهاد کشاورزی استان زنجان با به‌کارگیری فناوری های نوین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ نصرتی مدیر هماهنگی و ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، به اهم اقدامات انجام گرفته در حوزه ترویج و آموزش کشاورزی استان اشاره کرد و گفت: اجرای طرح نظام نوین ترویج کشاورزی در قالب 3 دستورالعمل (پهنه‌بندی، ساماندهی مراکز جهاد کشاورزی و مدیریت دانش) با هدف ارتقای بهره وری در تولیدات کشاورزی و ایجاد 134 پهنه عملیاتی در این راستا در سطح استان از جمله اقدامات انجام گرفته در این حوزه به شمار می رود.

وی از تقویت توان کارشناسی مراکز جهاد کشاورزی در ارائه خدمات آموزشی_ ترویجی به بهره برداران بخش کشاورزی استان زنجان با جذب بالغ بر 200 نفر از کارشناسان جدید خبر داد و عنوان کرد: به منظور دستیابی به اهداف تدوین شده در برنامه اقتصاد مقاومتی، فعالیت های آموزشی و ترویجی مختلفی در بخش کشاورزی استان به اجرا گذاشته می شود.

نصرتی با اشاره به اخذ مجوز راه اندازی مراکز جهاد کشاورزی حومه در شهرستان های تابعه استان زنجان برای نخستین بار در سال 95 به تعداد 8 مرکز، از تجهیز و بهسازی 27 مرکز جهاد کشاورزی در زنجان خبر داد.

وی افزود: در حال حاضر تمامی مراکز جهاد کشاورزی استان با به‌کارگیری فناوری های نوین به منظور ارائه آموزش‌های لازم به بهره برداران، هوشمندسازی شده است.

انتهای پیام/ن

هوشمندسازی تمامی مراکز جهاد کشاورزی استان زنجان با به‌کارگیری فناوری‌های نوین

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.