سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی اخطاری در صحن:

حاجی‌دلیگانی: گزارش اجرای برجام در صحن باید بیشتر درباره اقدامات متناسب با نقض آن از سوی دولت بود/ پزشکیان: هیئت نظارت بر اجرای برجام هرچه بگوید همان است

نماینده مردم میمه و شاهین‌شهر گفت: گزارش شش ماهه دوم اجرای برجام باید بیشتر به اقدامات متناسب دولت درباره نقض برجام می‌بود که چنین نشد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حاجی‌دلیگانی نماینده مردم میمه و شاهین‌شهر طی اخطاری با استناد به اصل 110 قانون اساسی در صحن علنی امروز سه شنبه(هفتم شهریور ماه) و پس از قرائت گزارش شش ماهه دوم برجام خطاب به پزشکیان نایب رئیس اول مجلس که در غیاب لاریجانی اداره جلسه را بر عهده گرفته، گفت: مقام معظم رهبری 9 بند الزام آور را برای اجرای برجام اعلام فرمودند و گزارش قرائت شده در صحن باید از روند اقدامات متناسب با نقض برجام بود که در آن کمتر شاهد بودیم.

وی ادامه داد: برجام نقض شده و دولت باید بر اساس بند 3 مصوبه مجلس اقدامات لازم را انجام داده و روند اجرای برجام را متوقف می‌کرد.

حاجی‌دلیگانی اظهار داشت: آمریکایی‌ها تحریم‌های ظالمانه علیه ما را تشدید کردند و باید بدانند که ایرانی‌ها همچنان ایستاده‌اند.

پزشکیان در پاسخ به اخطار حاجی‌دلیگانی گفت: این تنها گزارش از اجرای برجام بود و رهبر معظم انقلاب تیمی را برای نظارت بر اجرای برجام تشکیل داده‌اند که آنها هرچه بگویند همان است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.