سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توکلی: برنامه ریزی حدادی کسب طلای بازی های 2018 جاکارتا است

مربی احسان حدادی گفت: برای کسب چهارمین مدال طلای حدادی در بازی های آسیایی برنامه ریزی می کنیم.

حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سفر احسان حدادی به آمریکا بیان کرد: تا جایی که من اطلاع دارم احسان قرار بود برای انجام دادن کارهای شخصی و حضور در یک تورنمنت بین المللی به این کشور سفر کند.

او درمورد وضعیت جسمانی احسان حدادی پس از اتمام رقابت های جهانی لندن و لیگ دو و میدانی ایران تصریح کرد: حدادی معمولا پس از مسابقات جهانی مدتی استراحت می کرد اما به دنبال اتمام رقابت های لندن به او اعلام کردم استراحت مطلق برای ورزشکار حرفه ای معنی ندارد. احسان هم این حرف را قبول کرد و درحال حاضر هم دست کم روزی یک جلسه تمرینی انجام می دهد. حدادی تمرینات عالی ای را پشت سر می گذارد و شرایط ایده آلی دارد. برهمین اساس امید زیادی دارم تا او نسبت به سال های قبل از لحاظ فنی وضعیت بهتری داشته باشد و در بازی های آسیایی شرایط خوبی را رقم بزند.

توکلی درباره هدف احسان حدادی از بازی های آسیایی جاکارتا گفت: برای کسب چهارمین مدال طلای حدادی در بازی های آسیایی برنامه ریزی می کنیم چراکه در صورت تحقق این امر، او به یکی از نخبگان و تاریخ سازان ورزش آسیا تبدیل می شود. البته اصلی ترین هدف ما المپیک 2020 توکیو است و امیدواریم احسان با حفظ و بهبود شرایط فعلی مدال طلای آن رقابت ها را به دست آورد و پس از آن ورزش حرفه ای را به اتمام برساند.

مربی احسان حدادی در پاسخ به این سوال که برای پیش برد برنامه های او صحبتی با رئیس فدراسیون دو و میدانی داشته یا خیر، اظهار داشت: تاکنون فرصت مذاکره با کیهانی برای بحث ادامه همکاری من و حدادی پیش نیامده است. البته خود حدادی این موضوع را پیگیری می کند و فدراسیون موظف است درخواست های او را تامین کند. اطلاعی ندارم که آیا احسان موافق ادامه همکاری است یا خیر.

انتهای پیام/

اظهارات حسین توکلی درباره آخرین وضعیت احسان حدادی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.