سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت هفته دولت

چهار طرح عمرانی خدماتی روستایی در کاشان بهره‌برداری شد

چهار طرح عمرانی، خدماتی و بهسازی راه در روستاهای بخش مرکزی کاشان همزمان با هفته دولت طی آیینی بهره‌برداری شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون استاندار و فرماندار کاشان، در حاشیه این آیین در گفتگو با خبرنگاران گفت: دو طرح عمرانی در روستای استرک شامل تکمیل و آسفالت جاده گلزار شهدای روستا و آزادسازی معابر، بهسازی و روکش آسفالت در این روستا به بهره‌برداری رسید.

حمیدرضا مومنیان، افزود:این طرح ها شامل 7 هزار و 500 متر مربع آزادسازی معابر روستایی و روکش آسفالت، پارک و فضای سبز و سالن ورزشی است که اعتبارات تخصیص داده شده به آنها از محل اعتبارات دهیاری‌ها و مشارکت‌های مردمی بوده‌است .

وی،افزود: 10 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عمرانی روستای استرک تاکنون هزینه شده و تکمیل این پروژه‌ها 10 میلیارد ریال دیگر اعتبار مورد نیاز است.

به‌گفته‌وی، دو طرح عمرانی خدماتی نیز شامل پارک تفریحی انار و فضای سبز، ، آزادسازی معابر روستایی، بهسازی، دیواره چینی و روکش آسفالت در روستای جوشقان بهره‌برداری شد.

فرماندار کاشان، تاکنون 12 میلیارد ریال برای طرح‌های روستای جوشقان هزینه شده و برای تکمیل آن 10 میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز است.

مومنیان، بهره‌برداری از فاز اول مسیر 12 کیلومتری روستای یحیی آباد به روستای وادقان را پروژه سوم برشمرد و گفت: مردم یحیی آباد به جای طی مسیر 95 کیلومتری از این میسر 12 کیلومتری استفاده می کنند.

وی با اشاره اینکه پروژه مسیر روستای یحیی آباد به روستای وادقان تاکنون یک میلیارد ریال هزینه دربرداشته است گفت: بهره برداری از پارک نشاط روستای آب شیرین کاشان به مساحت 700 متر مربع پروژه چهارم است که در فاز اول با اعتباری به میزان 850 میلیون ریال به بهره برداری رسید و یک میلیارد ریال دیگر برای تکمیل آن اعتبار نیاز است.

 

انتهای پیام/م

 

افتتاح چهار طرح عمرانی خدماتی روستایی در کاشان به مناسبت هفته دولت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.