سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برانکو: مربیان تیم های بزرگ همواره زیر فشار هستند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مربیان تیم های بزرگ همواره زیر فشار قرار دارند و منصوریان هم از این موضوع مستثنی نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ برانکو ایوانکوویچ درباره تساوی برابر الاهلی عربستان اظهار کرد: این بازی در مرحله یک چهارم نهایی در سطح بالایی برگزار شد. شرایط بازی به علت رطوبت بالای هوا بسیار سخت بود اما به بازیکنان خود افتخار می کنم که با انرژی و انگیزه بالای خود توانستند نتیجه بازی را برگردانند. به هر حال نشان دادند که لیاقت این نتیجه را داشتند. 

او ادامه داد: این نیمه اول بازی بود و بازی برگشت هر دو تیم برای پیروزی می جنگند. نشان دادیم که آنها بهتر از ما نبودند و امیدوارم بازیکنان در بازی برگشت هم نشان بدهند که  تیم بهتری از حریف خود هستیم. هر بازیکنی که باور ندارد که می توانیم نتیجه بازی برگشت را  به نفع خود تمام کنیم با ما به  امارات نیاید. گل دقایق ابتدایی به تیم ما شوک وارد کرد و ساده نبود که بتوانیم نتیجه را برگردانیم. بازی هایی در این سطح  از نیمه بند شانس خود هم  باید استفاده کنیم تا گل بزنیم .همان طور که حریف این کار را کرد و دو گل به ثمر رساند. 

هافبک های نفوذی مقصر دریافت گل برابر الاهلی عربستان بودند 

برانکو درباره اینکه ربیع خواه در خوردن دو گل مقصر بود، بیان کرد: مشکل تیم ما عملکرد هافبک دفاعی در این بازی نبود بلکه هافبک های نفوذی ما تقصیر داشتند که به موقع برنگشتند و ربیع خواه در زمان حمله حریف تنها مانده بود و نتوانست نقطه ضعف تیم را پوشش بدهد. 

نیمکت قوی در اختیار داریم 

او درباره تعویض های خوبش در این دیدار بیان کرد: هر بازی شرایط خاص خود را دارد و بستگی به بازی حریف دارد. تلاش می کنیم آمادگی تیم را بازی به بازی  افزایش بدهیم . به هر حال تعویض ها به وضعیت بازیکنان برمی گردد که چقدر آمادگی داشته باشند. ما نسبت به پارسال نیمکت قوی داریم و  می توانیم در زمان بازی واکنش باکیفیتی داشته باشیم. 

ما به علت حضور در لیگ قهرمانان آسیا جریمه شدیم 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه مقابل گسترش فولاد بازی می کنند یا نه! بیان کرد: مشکلی نداریم و بازی می کنیم. ما می خواستیم دو، سه روز پیش با گسترش فولاد بازی کنیم که شرایط مهیا نبود. به هر حال ما در لیگ قهرمانان آسیا بازی می کنیم و جریمه هم شدیم. همچنین بازیکنان خسته می شوند اما راه حل دیگری نداریم. 

خودم را درگیر مسائل باشگاه استقلال نمی کنم 

برانکو درباره اینکه به منصوریان مهلت دو بازی دادند، بیان کرد: خودم را درگیر مسائل باشگاه های دیگر نمی کنم و در مورد تصمیم گیری مسئولان استقلال نظری ندارم و تمرکز روی تیم خود است. استقلال و باشگاه های دیگر مسائل شخصی خودشان را دارند. به هر حال همه آنهایی که در کادر فنی تیم های بزرگ کار می کنند باید انتظار چنین فشاری را داشته باشند و در حیطه اختیارات من نیست تا نظر بدهم. 

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت مسلمان گفت: این بازیکن فیزیوتراپی می کند و باید ببینیم چه زمانی می تواند به تمرینات تیم ملحق شود. 

او درباره اینکه فشار زیادی بر روی ربروف سرمربی الاهلی عربستان است، بیان کرد: همان طور که گفتم هر مربی که در تیم بزرگ فعالیت می کند فشار زیادی را باید تحمل کند و مساوی یا باخت برای هر مربی مشکل ساز می شود .نتیجه مساوی با الاهلی به بازیکنان ما اعتماد به نفس بالایی داده است و در بازی برگشت می توانیم بهتر از حریف خود باشیم و البته همه چیز 50_ 50 است. 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه مشکل کامیابی نیا حل شد یا نه! بیان کرد: در خانواده اختلاف نظر پیش می آید و این مسائل باعث نمی شود تا همه چیز بهم بریزد و مشکلی در این زمینه نمی بینم. 

نظری درباره زدن 6 گل به استقلال ندارم 

برانکو در مورد 6 شهریور پرسپولیس که 6 گل به استقلال زده است، بیان کرد: من به گذشته نگاه نمی کنم  و آینده برایم اهمیت دارد. 

حضور در مراسم برترین ها فردا مشخص می شود 

او درباره در مراسم برترین مربیان در آسیا شرکت می کند یا نه! بیانکرد: برنامه ای برای حضو ر در این مراسم داشتم اما هنوز روادید سفرم به چین آماده نشده است. اگر فردا موفق به اخذ  روادید شدم عازم چین می شوم. 

بازی با کره جنوبی برای آماده سازی تیم ملی مفید است 

سرمربی پرسپولیس در پایان درباره بازی تیم ملی برابر تیم ملی کره جنوبی خاطر نشان کرد: مهمترین مسئله این است که ایران به جام جهانی صعود کرده است و بازی با کره جنوبی می تواند دیدار تدارکاتی خوب برای  حضور موفق در جام جهانی روسیه باشد. 

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.