سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایرن ۱۱۴ - سوریه ۴۹ / پیروزی تیم ملی بسکتبال جوانان ایران در دومین دیدار

تیم ملی ایران موفق شد در دومین دیدار خود در رقابت‌های بسکتبال نوجوانان غرب آسیا مقابل سوریه به برتری برسد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم‌های ملی بسکتبال ایران و سوریه امروز از ساعت ١٨ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. ملی پوشان کشورمان که روز گذشته عراق را با نتیجه ٩١-٥٥ مغلوب کرده بودند با روحیه خوبی بازی را آغاز کردند و در همان ابتدا از حریف خود امتیاز گرفتند.

نوجوانان کشورمان در پرتاب‌های سه امتیازی هم بسیار خوب نشان دادند و توانستند در کوارتر اول به همین صورت ٩ امتیاز کسب کنند ودر نهایت با نتیجه ٢٣ -٨ در کوارتر نخست به برتری برسند.

شاکردان شاه علی در کوارتر دوم هم بسیار خوب ظاهر شدند و از همان ابتدا بازی هجومی را به نمایش کذاشتند. در این کوارتر بازی کمی خشن‌تر از کوارتر نخست دنبال شد و بازیکنان سوریه خیلی زود چوب خط خطاهایشان پر شد و در نهایت این کوارتر را هم ٢٦ - ١٠ واگذار کردند تا تیم ایران بتواند در نیمه اول ٤٩ - ١٦ به برتری برسد.

کوارتر سوم هم ملی پوشان بسیار خوب آغاز کردند و از همان ابتدا حملات بسیار خوبی انجام دادند و توانستند اختلاف خود را با حریف حفظ کنند و در نهایت با نتیجه ٢٧-١٣ به برتری برسند.

کوارتر چهارم هم تفاوت چندانی با کوارتر‌های قبلی نداشت و کلی پوشان توانستند ٣٨-٢٠ به برتری برسند. تیم ملی در نهایت با نتیجه ١١٤ - ٤٩ به برتری رسید.

تیم ملی بسکتبال زیر ١٧ سال کشورمان چهارشنبه با اردن بازی می‌کند،

انتهای پیام/

سوریه ١٠٠ تایی شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.