سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهای خون شهدا زمینه ساز ظهور انقلاب اسلامی شد

مراسم روایت گری خانواده شهید مدافع حرم سعیدسامانلو با حضور امام جمعه بافق،جمعی از مسوولان و اقشار مختلف مردم در بیت الرضا(ع) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ پدرشهید سامانلو در این آیین گفت:خون شهدای سال ۴۲زمینه ساز ظهور سال ۵۷ و بهای خون شهدای سال ۵۷زمینه ساز ظهور انقلاب اسلامی شد.

قنبرسامانلو افزود:بهای خون۳۰۰ هزار شهید در دوران انقلاب ظاهرشدن و شکستن مرزهای انقلاب بود که امیدواریم خون شهدای مدافع حرم زمینه ساز آزادی قدس و ظهور امام عصر(عج) شود.

وی به تبیین شخصیت های شهید سامانلو پرداخت و تصریح کرد:این شهید از رهنمودهای علما و بزرگان و شهدا در زندگی اش استفاده می کرد.

پدرشهید سامانلو بیان کرد:مهمترین مشخصه این شهید،تزکیه نفس بود وکلاسهای اخلاق علما را شرکت و کتابهایه بسیاری در رابطه با تزکیه و اخلاق خریداری و مطالعه می کرد.

سامالو خاطر نشان کرد:شب زنده داری این شهید در دوران نوجوانی از بارز ترین ویژگی های او بود.
گفتنی است:شهید مدافع حرم سعید سامانلو در ۱۶ بهمن سال ۹۴ به همراه دوستانش شهید هاشمی و شهید زارع در شهر رتیان سوریه به لقا پروردگار شتافت.

روایت بخشی از پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) توسط یکی از مداحان بافقی و پخش کلیپ در خصوص شهیدسامانلو از دیگر برنامه های معنوی در این آیین بود.

انتهای پیام/ ی

روایت گری خانواده شهید مدافع حرم

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.