سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازرسی و نظارت بهداشتی بصورت ویژه در روز عید سعید قربان در انار

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان انار گفت:بازرسان از ساعت 7 صبح روز قربان، نظارت بهداشتی و شرعی بر دام های قربانی انجام می دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جعفر کافی ،سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان انار گفت: با فرا رسیدن ماه ذی الحجه و عید سعید قربان بازرسان این شبکه در روز عید قربان از ساعت 7 صبح تا 13 بعد از ظهر، نظارت بهداشتی و شرعی بر دام های قربانی به منظور حفظ سلامت مصرف کنندگان گوشت های قربانی و تأمین بهداشت عمومی را بصورت ویژه انجام می دهند. 

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان انار گفت: این بازرسان بصورت اکیپ های ثابت و سیار در محل شبکه دامپزشکی، سطح شهر و کشتارگاه دام انار مستقر هستند.


وی افزود: با هماهنگی های انجام شده با شهرداری انار کشتارگاه دام این شهرستان در روز عید سعید قربان در ساعت مذکور آماده ارائه خدمات بصورت رایگان است.


کافی تصریح کرد:شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار در این روز همکاری لازم را در خصوص بهداشت عمومی انجام می دهد.


وی گفت: توصیه می شود همشهریان به منظور جلوگیری از انتقال بیماری های مشترک بین انسان و دام، دام های زنده و قربانی خود را از مراکز معتبر و مورد تأئید دامپزشکی تهیه و خریداری کرده و در کشتارگاه دام و تحت نظارت بازرسین بهداشتی دامپزشکی و شرعی ذبح کنند.


کافی گفت: این شبکه آماده پاسخگویی به سئوالات همشهریان و هماهنگی های لازم جهت نظارت بهداشتی بر دام های قربانی با شماره های تماس 34382830 و 34386695 هستند.


انتهای پیام/س

 

نظارت بر دام های قربانی در انار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.