سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

سختی کار مسئولان عمران دانشگاه مثل جراحان عروق است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: سختی کار مسئولان عمران دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همانند دشواری کار جراحان عروق است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،طاهره چنگیز امروز در مراسم افتتاح جشنواره عمران سلامت اظهار داشت: مجموعه اقدامات و فعالیت‌های همکاران و مسئولان در بخش عمران دانشگاه همانند دشواری کار جراحان عروق است.

وی بیان داشت: جراحی عروق یکی از دشوارترین رشته‌های جراحی است به طوریکه در عین اینکه بیمار زنده است و باید خون‌رسانی به تمام اعضای بدن وی انجام گیرد، عروق آن ترمیم و رگ های جدید توسط جراحان عروق تعبیه می‌شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: مدیران و همکاران بخش سلامت دانشگاه نیز در حین ارائه خدمت و بدون تعطیل کردن خدمات، شروع به ترمیم ها و مرمت سازی کردند تا بستری جدید برای تامین و ارائه خدمات سلامت، آموزش و پژوهش ایجاد شود که این اقدام جای تحسین فراوان دارد.

وی افزود: امکانی که باعث ارائه خدمات به روز و رسیدن به دست مردم می شود، بخشی از آن در دست دولت با مباحث بودجه‌ها، قوانین و مقررات و ضوابطی است که باعث تسهیل گردش کار می‌شود و بخشی دیگر همت، تلاش و مشارکت مسئولان و کارکنان نظام سلامت را می‌طلبد که با جدید کردن خدمات با کیفیت و ارتقای فرهنگ خدمت رسانی، رسالت خود را انجام دهند.

چنگیز گفت: قلب این خدمات نیز مربوط به مجموعه مدیریتی ستاد است که بایستی به صورت هوشمند، کار کرده و خدمات را به گردش در بیاورد و این امر بدون تامین بودجه و تسهیل کردن ضوابط و فرآیندها و نیز پایش مستمر خدمات صورت نمی گیرد، چراکه باید در مجموعه های جدید با ایده های جدید و کرامت نسبت به مردم فعالیت کرد تا حق افرادی که ساعت های زیادی را صرف زیر ساخت ها کردند، ضایع نشود.

جشنواره عمران سلامت با هدف معرفی فعالیت ها و دستاوردهای عمرانی در حوزه بهداشت و درمان استان اصفهان در دولت یازدهم و طرح تحول نظام سلامت در مرکز همایش های علمی دانشگاه برگزار می شود.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.