سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهدی چمران سخنران مراسم بزرگداشت شهدای هشتم شهریور در ایلام

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با بیان اینکه مراسم بزرگداشت سی و ششمین سالروز فاجعه تروریستی دفتر نخست وزیری در سال 60 در استان برگزار می شود، گفت: سخنران این آیین در شهر ایلام مهدی چمران خواهد بود.

   به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،حجت الاسلام علی چراغی پور در نشست هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در ایلام اعلام کرد: این آیین روز چهارشنبه هفته جاری هشتم شهریورماه ساعت 10 صبح در مسجد جامع ایلام برگزار می شود.

وی افزود: هشتم شهریور یادآور شهادت 2 دولتمرد صادق و بی ‌ادعاست که جان خود را در راه تعالی اهداف انقلاب اسلامی و اعتلای آرمان های میهن اسلامی نثار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین چراغی پور اضافه کرد: خدمت خالصانه و بی‌ منت به مردم به ویژه محرومان جامعه در اولویت کار این 2 شهید بود و تا امروز که 36 سال از حادثه انفجار دفتر نخست وزیری جمهوری اسلامی می گذرد، همچنان الگوی کم نظیر برای دولتمردان و خدمتگزاران مسیر توسعه و پیشرفت کشور محسوب می شوند.

وی گفت: بر این اساس پاسداشت سالروز شهادت این خدمتگزاران صدیق رسالتی بر دوش مسوولان در جهت معرفی آنان به جامعه امروزی است.

انتهای پیام/اس

مراسم بزرگداشت شهدای هشتم شهریور در ایلام

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.