سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واژگونی تریلر در نیشابور حادثه ساز شد

صبح امروز براثر بی احتیاطی راننده تریلر در وسط آیلند بلوار امام رضا ی نیشابور واژگون شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ سید مهدی حسینی مدیرعامل سازمان آتش نشانی نیشابور با بیان این خبر گفت:: بنابر گفته شاهدین در محل در اثر این حادثه خودروی تریلر که به سمت شرق درحرکت بود از مسیر خود منحرف و پس از عبور از آیلند وسط کمربندی و کندن تیر چراغ برق به مسیر مخالف رفته و با خودروی تریلر که به سمت غرب درحرکت بود برخورد نمود. پس از برخورد تریلر مجدد به وسط آیلند برگشته و واژگون شد.


وی افزود: بعلت نزدیکی محل تصادف به ایستگاه ۵، همشهریان به صورت حضوری از آتش نشانان کمک خواستنتد که بلافاصله آتش نشانان به محل اعزام شدند و بلافاصله عملیات احتیاط حریق را انجام دادند و پس از اطمینان از قطع بست باطری تریلر از جرقه و آتش سوزی احتمالی پیشگیری نمودند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی نیشابور گفت: در این حادثه راننده تریلی براثر برخورد دچار جراحت سطحی شد که جهت مداوا تحویل امدادگران اورژانس ۱۱۵ گردید.

حسینی افزود: بار این تریلر بلور و اشیای شکستنی بود که قطعا آسیب زیادی دیده بود. همچنین به دو تریلر نیز آسیب‌هایی وارد شده بود و فضای سبز و تیر چراغ برق و تاسیسات داخل آیلند نیز خسارت دیده بود که برای مشخص شدن میزان دقیق خسارت نیاز به بررسی بیشتر دارد.

وی افزود: مسیر کمربندی بلوار امام رضا با توجه به تردد زائران و مسافران امام هشتم (ع) و همچنین خودرو‌های درون شهری و روستایی منطقه حادثه خیزی است که باید رانندگان احتیاط بیشتری نمایند.
 
انتهای پیام// س. ح.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.