سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پدافند هوایی مانعی سخت در مقابل دشمنان اسلام است

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: پدافند هوایی پاسداری از آسمان کشور و جلوگیری از هرگونه تجاوز خورد کننده برعلیه کشور و مانعی سخت در مقابل دشمنان اسلام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه  خبرنگاران جوان از مشهد؛ آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با فرماندهان منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع) با اشاره به اینکه پدافند هوایی مرزبان واقعی کشور است افزود: شما اولین رزمنده گان در مقابله با دشمن هستید و اگر دفاع شما نباشد دشمن دست برتر را در نبرد دارا است.

وی گفت: درایت مقام معظم رهبری در به وجود آوردن یگان پدافند هوایی بود که ما را در امنیت هوایی به یکی از قدرت‌های برجسته دنیا تبدیل کرد و باید این حرکت رو به جلو را حفظ کنید.

امام جمعه مشهد برگ برنده دشمن را نیروی هوایی آن دانست و گفت: دشمنان میدانند که از راه زمینی پیشرفتی در تحت سلطه قرار گرفتن کشور ما ندارند و به نیروی هوایی خود متکی است که سربازان رهبری در پدافند هوایی سد محکمی در مقابل خفاشان اهریمن صفت اند.

آیت الله علم الهدی افزود: بزرگترین راه برای دشمن نفوذ فرهنگی است و با یک حرکت طولانی فرهنگی از طریق فضای مجازی به دنبال رسیدن به اهداف خود است و هر روز در یک نقطه جهان با همین ابزار یک انقلاب رنگی به راه میاندازد و با این حربه به راحتی میتواند در کشور نفوذ کند و شما با کار بر روی اعتقادات و مسائل فرهنگی جلوی این نفوذ را بگیرید.

وی نیروهای مسلح کشور را تنها ارتش در عرصه دفاع و فداکاری در جهان دانست گفت: پدافند هوایی یگانی جوان با نیروهای مستعد است و باید آن را از لحاظ ایمانی و قلبی تقویت کرده و یک مصونیت فکری ایجاد کنیم و از احساسات جوانی نیروها در راه مسدود کردن نفوذ دشمن استفاده کنیم.

انتهای پیام// م.م

بزرگترین راه برای دشمن نفوذ فرهنگی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.