سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مارهوور:

هلال احمر ایران قوی‌ترین کاندیدای نایب رئیسی منطقه آسیا و اقیانوسیه است

نماینده فدراسیون بین المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر گفت: هلال احمر ایران یکی از قوی‌ترین کاندیداتوری‌‌ها برای نایب رئیسی منطقه آسیا و اقیانوسیه است.

مارهوور نماینده فدراسیون بین المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به امکان پذیرفتن ایران به عنوان نایب رئیسی منطقه آسیا و اقیانوسیه فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر اظهار داشت: ایران یکی از قوی‌ترین جمعیت‌های هلال احمر در سراسر دنیا است.

وی افزود:کنفرانس بین‌المللی نهضت جهانی صلیب سرخ با حضور 190 کشور از سراسر دنیا برگزار می‌شود و مقرر شده تا 2 نایب رئیس فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر از میان این کشورها انتخاب شود.

مارهوور در خصوص میزان احتمال اینکه ایران نایب رئیس فدراسیون بین‌المللی جمعیت صلیب سرخ و هلال احمر شود، گفت: ایران بدون شک یکی از قوی‌ترین کاندیداتوری‌ها است، اما به دلیل حضور تعداد زیادی از کشورها، گمانه زنی بر سر این موضوع که آیا ایران نایب رئیس می‌شود یا خیر دشوار است؟.

نماینده فدراسیون بین المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر با اشاره به برگزاری ششمین جلسه هم‌گرایی بیان کرد: ششمین جلسه هم‌گرایی در 6 نوامبر سال جاری در داکای سنگال واقع در آفریقای غربی برگزار می‌شود و در رابطه با موضوعات مطرح شده در نشست امروز بحث خواهد شد.

انتهای پیام /

ششمین نشست همگرایی در سنگال برگزار می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.