سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کرمانشاه

استان کرمانشاه استعداد خوبی در زمینه کشاورزی دارد

استاندار کرمانشاه سهم استان در میزان گلخانه‌ های موجود درکشور را ناچیز دانست و تاکید کرد: استان کرمانشاه با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد بایدحداقل ۴ درصد گلخانه‌های کشور را داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه امروز دوشنبه در مراسم افتتاح باغات مدرن تنگه کنشت گفت: بدون تردید استعداد اولیه استان کرمانشاه در کشاورزی است و هم اراضی وسیع و هم بارندگی خوب و هم آب قابل توجهی که در استان است این موضوع را تایید می کند.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: به رغم اینکه مساحت استان ۱.۵ درصد مساحت کشوراست اما بیش از ۶ درصد از زمین های زراعی کشور و بیش از ۸ درصد از آب های جاری کشور در استان ما قرار دارد.

وی اشاره ای به اجرای طرح پروژه گرمسیری داشت و گفت: به لطف رهبری و دولت امروز بزرگترین پروژه کشاورزی کشور که همان سامانه گرمسیری بوده در استان کرمانشاه در حال انجام است.

رازانی بیان کرد: حوزه های آبی و کشاورزی بزرگ و متعدد دیگری هم در استان است و ۶۰۰ پروژه های بخش کشاورزی  از جمله این پروژه ها هستند ما برنامه های مفصلی هم برای کشاورزی استان کرمانشاه داریم و کارگروه کشاورزی مرتبا تشکیل می شود و زمینه زراعت، باغداری، زنبور داری، گلخانه ها... ا. را در استان فراهم کرده‌ایم.

 

 

انتهای پیام/ز

کرمانشاه ظرفیت احداث گلخانه های بیشتری را دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.