سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موسسه انتشارات دفاع مقدس در همه استان ها راه اندازی می شود

موسسه های انتشاراتی اختصاصی حوزه دفاع مقدس در همه استان های کشور تا پایان سال 96 راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار احمد حق طلب مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه و بسیج کشور با بیان این مطلب گفت : این سازمان در پنج حوزه تخصصی دفاع مقدس فعالیت دارد و در حوزه نشر و ادبیات تاکنون 25 موسسه انتشاراتی درکشور راه اندازی شده است و تا پایان امسال این موسسه ها در همه استانهای کشور ایجاد می شود.


وی افزود : آخرین تولیدات این بخش در هفتمین نمایشگاه ملی در هفته دفاع مقدس با شرکت 150 ناشر در اراک ارائه می شود.


سردار حق طلب همچنین گفت: در حوزه کارهای هنری نیز امسال در هفته دفاع مقدس از مستند "شهید کور سل" تنها شهید اروپایی که تحت تاثیر انقلاب اسلامی مسلمان شد و در دفاع مقدس به شهادت رسید با پخش ازرسانه ملی رونمایی می شود.


مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه و بسیج کشور رونمایی از هفتمین آلبوم موسیقی دفاع مقدس را نیز از برنامه های این سازمان در هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: این آلبوم در قالب موسیقی پاپ و با مضمون معرفی عملیات ها و شهدا عرضه می شود.


سردار حق طلب برگزاری کنگره بزرگداشت شهدا را از دیگر برنامه ها و فعالیتهای این سازمان بیان کرد و گفت: برگزاری کنگره 14 هزار شهید کارگری کشور ، آبان امسال و نیز کنگره بزرگداشت شهدای استان های آذربایجان غربی ، سیستان و بلوچستان ، البرز و قزوین از برنامه های امسال است.


انتهای پیام / ه


راه اندازی موسسه های انتشاراتی اختصاصی حوزه دفاع مقدس


منبع : صدا و سیما

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.