سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی سامانه پیشخوان خدمت مجازی آستان قدس رضوی

سامانه پیشخوان خدمت مجازی آستان قدس رضوی ویژه سردفتران اسناد رسمی به صورت آزمایشی راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه  خبرنگاران جوان از مشهد؛ غلامرضا رحمتی زاده معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی گفت: این سامانه با هدف کاهش مراجعه حضوری مردم و کاهش زمان پاسخگویی مراجعان از دفاتر اسناد رسمی راه اندازی شده است.

وی افزود: با راه اندازی این سامانه مستاجران املاک آستان قدس با مراجعه به سردفتران اسناد رسمی و ارائه مدارک درخواست خود را از طریق سامانه و به صورت الکترونیکی انجام می دهند سپس درخواستها به صورت غیرحضوری از طریق آستان قدس رضوی پیگیری می شود.

معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی گفت: از این طریق مستاجر فقط یک بار به آستان قدس رضوی مراجعه می کند و درخواستها به صورت برخط به‌ سرعت انجام می‌شود.

وی افزود: از مزایای سامانه پیشخوان خدمت مجازی جلوگیری از هرگونه اشتباه و خطا در ثبت خدمات و رصد آخرین وضع انجام خدمت توسط مستاجرین است.

رحمتی زاده افزود: پس از اجرای آزمایشی موفق این طرح، پیشخوان خدمت مجازی آستان قدس رضوی در بیش از 500 دفتر اسناد رسمی خراسان رضوی و در آینده نزدیک در دفاتر اسناد رسمی کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

انتهای پیام// م.م

راه اندازی سامانه پیشخوان خدمت مجازی با هدف کاهش مراجعه حضوری

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
حمیدرضا
۱۷:۱۲ ۱۶ تير ۱۴۰۳
سلام وعرض خسته نباشید بنده تمام مراحل درخصوص فرم تمدیداجاره را پر میکنم ودرقسمت کدممیزی در خانه ای که باید ثبت بشه فلشی بسمت پایین هست که احتمالا راهنمای ممیزان مناطق هست ولی بازنمیشه،بسماره املاک آ.قدس زنگ می‌زنیم کسی گوشی را برنمیداره خواستم سوال کنم بلوارسیدرضی سیدرضی۶۱ کدممیزش چنده ممنون میشم مساعدت فرمایید
رضا اسدی
۱۷:۲۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
سلام ملک پدر که واقع در شهرک گلستان است . 3000متر بوده بنا به متراژ 118متر ازقدیم داشته ثبت شهرداری شده ولی برای ثبت آستانه کارنشده 1000متر فروخته شده حالا 2000متر به ورثه افتاده تفکیک نشده الان 500متر از 2000متر به من رسیده که بنا در 500مباشد بقیه ورثه سهم خودشونو فروختن برای تمدید اجاره به آستانه مراجعه کردن و بخاطر بنا جریمه داره الان میگن کل جریمه برای 500متره مگر میشه پس بقیه زمین چی میشه آیا نباید برای کل 2000متر جریمه باشه لطفاً راهنمایی کنید مدارک قدیم موجوده