سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر کشور؛

تکلیف ما فراهم کردن بستر اقتصادی و حل مشکلات مردم است

وزیر کشور گفت: مبنای اقتدار و منافع ملی کشور مردم هستند که باید به بهترین نحو به آن‌ها خدمت رسانی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ عبدالرضا رحمانی فضلی در آیین افتتاح همزمان پروژه‌های شهرداری‌ها و دهیاری‌های خراسان رضوی گفت: ما با توجه به اعتقادات و تفکراتمان، کار را خدمت و رضا یت مردم را عبادت می‌دانیم. هم به لحاظ سیاسی که پشتوانه نظام مردم هستند و ما اگر بحث اقتدار و منافع ملی را مطرح می‌کنیم مبنای آن مردم هستند.

وی گفت: مردم وقتی عامل اقتدار هستند باید به حداقل شرایط زندگی آن‌ها پرداخته شود، زیرا اگر ما بحث وحدت و انسجام را داریم پایه‌های آن به مردم باز می‌گردد.

وزیر کشور تصریح کرد: تکلیف ما در مقابل مردم کسب رضایت آنان و فراهم کردن بستر اقتصادی و حل مشکلات است که در راس آن اشتغال زایی بوده و دولت نیز توجه خاصی به این موضوع دارد.

رحمانی فضلی گفت: امروز در حوزه دهیاری‌های کشور دو هزار و ۲۵۵ پروژه به بهره برداری می‌رسد که بیش از ۵ هزار میلیاردتومان برای آن‌ها هزینه شده است.

وی افزود: اقدامات انجام شده در خراسان رضوی امیدوارکننده و خوب است و نشان از زحمات و تلاش شورا‌ها و شهرداری‌ها دارد.

رحمانی فضلی گفت: برای ایجاد یک میلیون شغل در سال نیاز به  ۷۷۵ هزار میلیاردتومان سرمایه گذاری داریم که با توجه به شرایط دولت، این مهم باید توسط مردم و بخش خصوصی دنبال شود.

 

وی افزود: در این مسیر البته قوه قضائیه در امنیت سرمایه گذاری و مجلس در ایجاد شرایط سرمایه گذاری نقش مهمی بر عهده دارند و دولت نیز باید نقش خود را ایفا کند.

 

وزیر کشور تاکید کرد: مسئولین باید در هفته دولت ارتباط بیشتری با مردم داشته باشند و تکریم ارباب رجوع از اولویت های مهم دولت به شمار می رود.

 

رحمانی فضلی با بیان اینکه ولی نعمت ما مردم هستند گفت: درب اتاق مسئولین باید به روی مردم باز باشد تا بتوانند به سهولت مشکلات خود را مطرح کنند.

 

انتهای پیام//ف.ج

 

بهرهبرداری از پروژه‌های شهرداری‌ها و دهیاری‌های خراسان رضوی با حضور وزیر کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.