سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

با تامین اعتبار جاده خرم دره به شمال عملیاتی می شود

محمدی فرماندار شهرستان خرم دره گفت: چندین پروژه همزمان با هفته دولت با حضور استاندار در این شهرستان کلنگ زنی و افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ محمدی فرماندار شهرستان خرم دره از احداث جایگاه پمپ بنزین وحدت خبر داد و گفت: احداث میدان در ورودی غربی شهر با مصوبه استانی توسط استاندار کلنگ‌ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.
وی افزود: به دلیل حادثه‌ خیز بودن تقاطع روستای قلعه حسینیه و محور خلیفه‌ لو پل فلزی هوایی عابر پیاده در تقاطع این روستا نیز با حضور استاندار به بهره‌ برداری رسید و این در حالی است که 100 میلیون تومان اعتبار برای این پروژه ها اختصاص یافته است.
محمدی خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته برای تامین آب‌ شرب روستاها در حال حاضر مشکل قطعی آب درهیچ یک از روستاهای شهرستان وجود ندارد و مشکل روستای شویر با حفاری چاه برطرف شده است.
در همین راستا احداث سکوی دوم و پاساژ جهت سرویس‌ دهی مطلوب و آغاز تعمیرات جزیی در استخر نیز با همکاری اداره ‌کل ورزش و جوانان با هزینه‌ای قریب به 200 میلیون تومان همه در دستور کار قرار گرفت و در یک ماه آینده نیز سونا و جکوزی این استخر که در دست احداث است نیز راه‌اندازی خواهد شد.
گفتنی است طی بازدید مدیرکل راه وشهرسازی، مشاور و رئیس دفتر نماینده مردم در مجلس و معاونان مدیرکل راه و شهرسازی امیدواریم با تعیین اعتبار در اولین فرصت جاده راه شمال نیزعملیاتی شود.

انتهای پیام/ ج

کلنگ زنی و افتتاح چندین پروژه با تامین اعتبارات

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.