سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۹۴۰ تشکل اجتماعی در خراسان رضوی

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی گفت: هم اینک 940 تشکل مردم ‌نهاد در حوزه اجتماعی برای شکل‌ گیری جامعه‌ای مدنی در سطح این استان فعالیت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه  خبرنگاران جوان از مشهد؛ سید کمال حسینی در جلسه شورای اداری شهرستان قوچان گفت: تعداد سمن های خراسان رضوی تا سال 1392 به 540 مورد می رسید اما از آن سال تاکنون این تعداد 74 درصد بیشتر شده است.

وی با اشاره به تخصیص 3.8 میلیارد ریال برای اجرای طرح تقسیم ‌کار ملی در خراسان رضوی اشاره کرد و افزود: باید توزیع بودجه‌ای به ‌تناسب جمعیت و میزان آسیبهای اجتماعی صورت گیرد زیرا هم‌اکنون در مشهد متکدیانی از کشورهای همسایه به همراه سرریز آسیبهای استانهای خراسان شمالی، خراسان جنوبی و کرمان وجود دارند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی همچنین میزان طلاق ثبت ‌شده این استان در سال گذشته را 16 هزار و 580 فقره اعلام کرد و گفت: این میزان نسبت به سال قبل کاهش داشته است.

وی گفت: در مشهد 2 تشکل در زمینه اعتیاد دارای مجوز هستند که 920 معتاد کارتنخواب را بهبود بخشیده‌اند و نیازمند گسترش نمایندگی این دو تشکل در شهرستانها هستیم.

انتهای پیام// م.م

کاهش ثبت طلاق در خراسان رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.