سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش سه برابری درگاههای اینترنت استان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از افزایش سه برابری درگاههای اینترنت دراستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ ساکی،مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: درگاههای اینترنت در مدت چهار سال گذشته از63هزار به860 هزار درگاه رشد داشته است.

وی با بیان اینکه 450 کیلومتر فیبر نوری در استان اجرا شده است افزود : ظرفیت شبکه انتقال داده ها از63 گیگا بایت درثانیه به 265 گیگا بایت در ثانیه و همچنین ظرفیت شبکه ip استان از 22 گیگا بایت در ثانیه به 170 گیگا بایت در ثانیه توسعه یافته است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همچنین از پوشش صد درصدی اینترنت پرسرعت تا دوسال دیگر در تمام روستاهای استان خبر داد و خاطرنشان کرد : از هزار و 75 روستای استان 727 روستا زیر پوشش اینترنت پر سرعت رفته اند.

 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تامین محتوای الکترونیکی و نرم افزارها در بستر شبکه ملی اطلاعات وفناوری را از وظایف ارتباطات و فناوری دانست و تصریح کرد: تولید 10 مورد نرم افزار و ارایه 270 مورد خدمات الکترنیکی به 33 دستگاه اجرایی استان افزایش 3 برابری را نشان می دهد.

ساکی ایجاد شبکه کشف و مقابله با بدافزارها را از دیگر اقدامات شبکه ملی اطلاعات و فناوری در دولت دانست و گفت:مراکز ماهر و آپا در مراکز استان ها برای رصد تهدیدات فضای مجازی ایجاد شده است.

انتهای پیام/ش.و

رشد درگاههای اینترنت در همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.