سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح پلی کلینیک بیمارستان ولی عصر خرمشهر تا ماه آینده

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر از افتتاح پلی کلینیک تخصصی بیمارستان ولی عصر(عج) خرمشهرظرف یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛فرشید بهشتی شامگاه گذشته در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی خرمشهر،  گفت: مرکز قلب بیمارستان ولی عصر(عج) خرمشهر ظرف امسال افتتاح می شود و به قطب مرکز قلب جنوب خوزستان تبدیل می شود که بیماران قلبی از نقاط مختلف به این مرکز سوق داده خواهند شد.

وی افزود: پلی کلینیک بیمارستان ولی عصر(عج) خرمشهر نیز تا یک ماه دیگر افتتاح می شود و در حال حاضر با همکاری شهرداری محوطه سازی ورودی این مرکز درمانی در حال انجام است.

مدیر شبکه بهداشت خرمشهرگفت: بخش ویژه زنان در این بیمارستان طی سال جاری نیز افتتاح می شود.

وی همچنین از راه اندازی بخش (ای. سی. یو) دیگری در تنها بیمارستان خرمشهر خبر داد و افزود: بیمارستان ولی عصر(عج) خرمشهر در بخش ای. سی. یو(ICU)  با کمبود تخت مواجه است که قرار است از فضایی دیگری در بیمارستان که در حال حاضر کمتر مورد استفاده قرار می گیرد به عنوان بخش(ICU۲) استفاده شود که این کار در ابتدا با شش تخت بیمارستانی آغاز خواهد شد و بودجه این کار نیز تعریف شده است.

بهشتی در ادامه به خدمات دولت در بخش بهداشت در خرمشهر اشاره کرد و از انجام تعمیرات اساسی در ۳۰ مرکز بهداشت این شهرستان خبر داد.

وی گفت: برای این مراکز سالیان بسیاری هزینه نشده بود که در دولت یازدهم قسمت های درونی آنها نوسازی شد، قسمت های بیرونی و ورودی خانه های بهداشت و مراکز بهداشتی نیز در دستور کار است که سیستم بهداشت شهرستان به دنبال جذب اعتبارات جداگانه به این منظور است.

مدیر شبکه بهداشت خرمشهر به برشماری اقدامات انجام شده در این زمینه پرداخت و اظهار کرد: خانه بهداشت روستای سوره افتتاح شد، خانه های بهداشت روستاهای چومه و جبار عبدالامام نیز از پیمانکار تحویل گرفته شده است و پس از خرید تجهیزات اداری این مراکز نیز افتتاح خواهد شد.

وی همچنین از پایان عملیات تعمیر درمانگاه طالقانی یکی از مراکز بهداشتی پر تراکم در خرمشهر به دلیل ارائه خدمات به زوجین و معتادان تا ۲۰ روز آینده خبر داد.

انتهای پیام/د

افتتاح پلی کلینیک بیمارستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.