سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار چادگان تأکید کرد:

ضرورت همراهی دستگاه‌های اجرایی برای پیشبرد اهداف نظام

فرماندار شهرستان چادگان گفت: همدلی و همراهی کلیه نهادها و دستگاه‌های اجرایی در پیشبرد اهداف نظام و موفقیت دولت در اجرای برنامه‌ها ضروری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا ناظمی هرندی رییس دادگستری شهرستان چادگان با مهدی اسدپور فرماندار این شهرستان دیدار و از خدمات و تلاش‌های دولت‌مردان تقدیر و به نمایندگی از دستگاه قضایی شهرستان چادگان هفته بزرگداشت دولت را به کارمندان کلیه دستگاه‌های اجرایی این شهرستان تبریک گفت.

مهدی اسدپور فرماندار شهرستان چادگان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، همدلی و همراهی کلیه نهادها و دستگاه‌های اجرایی را در پیشبرد اهداف نظام و موفقیت دولت در اجرای برنامه‌ها ضروری دانست و اظهار کرد: رمز موفقیت دولت در استفاده از تمامی افکار و ظرفیت‌هاست بنابراین همه باید به منظور دستیابی دولت در رسیدن به این اهداف تعامل و همراهی داشته باشند.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور رئیس دادگستری شهرستان چادگان، دادستان و هیأت همراه او خاطرنشان کرد: شهرستان چادگان امروز، نمونه خوب یک مجموعه متحد، همدل و همزبان در جهت خدمت به مردم شریف است.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.