سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش اولیایی به حضور در هیئت مدیره استقلال

کاظم اولیایی به حضور در هیئت مدیره باشگاه استقلال به جای قریب واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان این روزها احتمال استعفای حسین قریب از هیئت مدیره استقلال به گوش می رسد و از سوی دیگر گفته می شود کاظم اولیایی جانشین قریب در هیئت مدیره استقلال است در همین راستا با او صحبت کردیم تا از صحت و سقم این مسئله آگاه شویم.

کاظم اولیایی در واکنش به حضور در هیئت مدیره استقلال به خبرنگار ما گفت: معتقدم مشکل باشگاه استقلال، مشکل انتخاب افراد نیست و این باشگاه ایراد ساختاری دارد. ساختار استقلال باید همانند باشگاه های بزرگ دنیا واقعی باشد تا مجمع، هیئت مدیره و مدیر عامل را انتخاب کند.

او ادامه داد: باید با مشکل استقلال که  ساختاری است، برخورد جدی شود، امیدوارم وزیر ورزش و جوانان بپذیرد که به عنوان رئیس مجمع باشگاه استقلال، جلسه ای را بازیکنان، مدیران و هواداران تشکیل دهد تا در نهایت هیئت مدیره متخصصی را انتخاب کند.تا زمانی که مشکل باشگاه استقلال ریشه ای حل نشود، این رفتن و آمدن های من و دیگران سودی در پی نخواهد داشت زیرا در غیر این صورت  با نام افراد بازی و تجربه آنها بیهوده خرج می شود.

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال در پایان خاطر نشان کرد:بنابراین از وزیر ورزش و جوانان مصرانه می خواهم که با تشکیل مجمع واقعی، هیئت مدیره دلسوز و حرفه ای را به راس کار بیاورد.

انتهای پیام/

توضیحات اولیایی در مورد وضعیت باشگاه استقلال

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.