سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه مشهد؛

دشمنان راه ضربه زدن به اسلام را حذف شیعه فرض می کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمنان به این نتیجه رسیدند که اسلام ناب، اسلام شیعه است و شیعه را به عنوان سنگلاخی عظیم در جلوی استعمار می دانند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛  مآیت‌الله سید احمد علم‌الهدی امروز در دیدار با اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه شهر‌های زاهدان و زابل با بیان اینکه تنها راه ضربه زدن به اسلام را حذف شیعه اثنی‌عشری فرض میکنند افزود: شما در یک نقطه حساس که به عنوان مرزدار سرزمین ولیعصر (عج) است زندگی کرده و از میهن خود دفاع می کنید.

وی طلاب را به تحقیق و درس خواندن بیشتر ترغیب کرد و گفت::اساس خدمت به امام زمان را به بهانه درس نباید کنار گذاشت و خدمت در حال تحصیل وابستگی شما به حضرت مهدی (عج) را نشان می‌دهد و بهترین خدمت آشنایی جامعه هدف با رهبری و ولایت فقیه است.

امام جمعه مشهد افزود: دوران طلبگی شما جوانان به سربازی امام زمان (عج) از همه عصر‌ها نزدیک‌تر است و این انقلاب در مسیر حرکت قیام حجت خدا و زمینه ساز ظهور ایشان است.

آیت الله سیداحمد علم الهدی گفت:ذات مقدس پروردگار برای حضرت موسی (ع) در این ماه تجلی پیدا کرد و چه بسا در این ایام معنویت پروردگار در قلبهایمان ساخته شود.

انتهای پیام//ف. ج.


دیدارامام جمعه مشهد با اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه شهر‌های زاهدان و زابل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.