سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در چهارمین روز ازهفته دولت،

افتتاح از مرحله اول مجتمع پارک اداری کنارک

مرحله نخست مجتمع پارک اداری کنارک با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان و شماری از مسئولان محلی در چهارمین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، ایوب کرد  مدیر کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: 51 میلیارد و 650 میلیون ریال (پنج میلیارد و 165 میلیون تومان) برای آماده سازی مرحله نخست این مجتمع با 2 هزار و 468 متر مربع زیربنا هزینه شده است.

ایوب کرد افزود: ساخت مجتمع پارک اداری کنارک از سال 85 با هدف تجمیع ادارات دولتی برای دسترسی آسان و ارائه خدمات دولتی به مردم این شهرستان آغاز شده است.

وی گفت: کل پروژه ساختمان های دولتی مجتمع پارک اداری کنارک دارای هشت هزار و 800 مترمربع زیربناست.

وی اظهار داشت: با افتتاح ساختمان های اداری در مرحله نخست این پروژه بخشی از مشکلات فضای اداری شهرستان کنارک برطرف می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان افزود: تا کنون ادارات شهرداری، بخشداری مرکزی، میراث فرهنگی، تعاون روستایی و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کنارک در این مجتمع مستقر شدند.

شهرستان ساحلی و خوش آب و هوای کنارک در غرب شهر چابهار و در فاصله 625کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

افتتاح مجتمع پارک اداری کنارک در هفته دولت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.