سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنده نبرد قرن مشخص شد + تصاویر

فلوید می‌ودر با پیروزی در مسابقه بوکس مقابل مک گرگور به رکورد استثنایی ۵٠ پیروزی و صفر شکست رسید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از کانال المپيك ايران، رقابت می ودر، مک گرگور آغاز شده است. مک گرگور که 12 سال از حریف خود جوانتر است با دستکش های سفید و پرچم ایرلند روی دوشش وارد رینگ شد.

مک گرگور تجربه رقابت حرفه ای بوکس را ندارد اما شروع ورزش او از این رشته بوده است. در حالی که می ودر قهرمان سابق 5 وزن است.

می ودر هم برای تحت تاثیر قرار دادن حریف خود با نقاب سارقان بانک و دستکش های براق و رنگی روی رینگ حاضر شد. در حالی که راند نهم به پایان رسیده است نتیجه به 10 بر 9 به نفع فلوید می ودر است.

این در حالی است که راند اول با ضربات آپرکات مک گرگور به نفع وی به اتمام رسید. اما سرانجام در راند دهم می ودر بود که رقابت سنگین را به نام خود تمام کرد.

در راند آخر مک گرگور هیچ دفاعی از خود نشان نداد، وی روی زمین افتاد و داور نیز بازی را تمام شده اعلام کرد.

نتیجه نهایی 87 به 84 به نفع فلوید می ودر به پایان رسید. دستمزد 100 میلیون دلاری در انتظار می ودر خواهد بود.

مبارزه قرن در کارنامه می ودر ثبت شد.

فلوید می‌ودر با پیروزی در مسابقه بوکس مقابل مک گرگور به رکورد استثنایی ۵٠ پیروزی و صفر شکست رسید.

مایک تایسون قهرمان اسطوره ای بوکس سنگین وزن جهان نیز پیش از این مسابقه گفته بود: «مک گرگور در مبارزه مقابل می ودر کشته می شود!» در نهایت نیز دود از کنده بلند شد و می ودر که در سال 2015، پس از 49 پیروزی و بدون شکست اعلام بازنشستگی کرده بود بار دیگر نشان دهد که تجربه و آموخته های گذشته تا چه اندازه می تواند در لحظات سرنوشت ساز مثمرثمر باشد.

انتهای پیام/

می ودر به رکورد استثنایی 50 پیروزی و صفر شکست رسید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ساسان
۰۲:۱۹ ۰۶ شهريور ۱۳۹۶
مسابقه 10 راند طول کشید نه 9 راند و آخر سر مک گرگور بروی زمین نیوفتاد بلکه تکنیکال ناک اوت شد یعنی قبل از اینکه زمین بخوره بخاطر ضربات متعدد می ودر که بدون پاسخی از طرف مک گرگور بود داور مسابقه رو قطع کرد و می ودر برنده اعلام شد اینطور مواقع اعلام ناک اوت نمیشه و بهش می گند تکنیکال ناک اوت