سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک به مناسبت روز کارمند

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با صدور پیامی، روز کارمند را به کارکنان پرتلاش جامعه ورزش استان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در این پیام آمده است:

باید مغزهای خود را از اینکه تنها مستخدم دولت باشیم و پشت میز بنشینیم خالی کنیم و برگردیم به اینکه، انسانیت انسان در رابطه با کار به وجود می آید . انسان می تواند به وسیله کاری که انتخاب می کند خالق خود باشد. (شهید رجایی )

موفقیت ادارات و سازمان ها در گرو تلاش و توانمندی نیروهای خلاق و مسئولیت پذیری است که همواره می کوشند تا در مسیر حرکت سازمان به سوی چشم اندازهای تعیین شده، نقش مؤثری ایفاء نمایند و  بی شک هر تلاش مضاعف و انگیزه افزون، گامی بلند خواهد بود برای نیل به تعالی اداره کل و ثمره ای شیرین به بار خواهد آورد که کام  تمامی اعضای سازمان و جامعه ذینفع را شیرین خواهد نمود.

رجای واثق داریم، همکاران سختکوش و خستگی ناپذیرمان تمام تلاش خود را برای انجام وظایف شغلی و مسئولیت های قانونی، حفظ حقوق مردم، پیشرفت نظام اداری و اعتلای کشور به کار گرفته و وجدان کاری ،عدالت ، صداقت، امانت داری، رازداری و خدمت به جامعه ورزش و جوانان را سرلوحه ی گفتار و کردار خود قرار داده اند و در انجام فعالیت های سازمانی و اداری رعایت نموده و در همه حال به منشور اداری و اخلاقی پایبند بوده و تلاش خود را در جهت جلب رضای ایزد متعال به منظور نیل به روابط و مناسبات عادلانه ی انسانی در جامعه به انسان ها به کار می گیرند.

بدینوسیله روز کارمند را به جامعه ورزش ایران اسلامی تبریک گفته و از زحمات و تلاش های بی دریغ کارکنان محترم اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان صمیمانه تقدیر و تشکر نموده، توفیق و سلامتی را  از  درگاه  ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

محمد تقی امیری خراسانی

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان

انتهای پیام/ب

پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به مناسبت روز کارمند

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.