سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارقینی که درحين سرقت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: تامين امنيت پايدار در سطح جامعه در گرو تعامل سازنده با تمام اقشار مردم و استفاده از توان موجود در آنان می باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  سرهنگ عبدالعلی روانبخش فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: تامين امنيت پايدار در سطح جامعه در گرو تعامل سازنده با تمام اقشار مردم و استفاده از توان موجود در آنان می باشد.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان كرمان با حضور به موقع در محل وقوع سرقت هاي اعلامي و با گشت زنی های هدفمند و نامحسوس، در نقاط جرم خيز و حاشيه اي شهر کرمان در 48 ساعت گذشته موفق شدند 17 سارق را كه 12 نفر از آن ها در حین سرقت بودند، دستگير و 23 فقره سرقت را كشف كنند.


وی افزود: همچنين ماموران پليس 17 متهم تحت تعقيب مقام قضايی را نيز دستگير كردند.


اين مقام انتظامی با اشاره به کشف مقداري از اموال به سرقت رفته در بازرسی از مخفيگاه مجرمان دستگير شده گفت: سارقان و متهمان دستگير شده پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به مقام قضايی معرفی شدند.


وی گفت:ماموران انتظامی با استقرار در نقاط از پيش تعيين شده 46 دستگاه وسايل نقليه مزاحم، متخلف و فاقد مدارك كه موجبات سلب آسايش شهروندان را فراهم می كردند توقيف كردند.


انتهای پیام/س

 

کشف  اموال به سرقت رفته در بازرسی از مخفيگاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.