سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح انضباط اجتماعی در شهرستان کهگیلویه

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهر دهدشت خبر داد و گفت: در این راستا ۵۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سرهنگ منوچهر سیاهپور اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی در شهر دهدشت و برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان با همکاری دیگر یگان‌ها طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را به اجرا گذاشتند.

وی با اشاره به توقیف 58 دستگاه موتورسیکلت متخلف افزود: عدم استفاده از کلاه ایمنی، آلودگی صوتی و نداشتن مدارک شناسایی، مزاحمت خیابانی و ... از جمله تخلفات راکبان موتورسیکلت‌ها است

رئیس پلیس شهرستان کهگیلویه ادامه کرد: ماموران انتظامی و راهور این شهرستان با جدیت تمام با خودروها و موتورسیکلت سواران هنجارشکن در سطح شهرستان برابر قانون برخورد می‌کند تا ضریب امنیت اجتماعی در این شهرستان ارتقاء و شهروندان از آرامش بیشتری برخوردار باشند.

سیاهپور با بیان اینکه در اجرای این طرح نیز تعداد 45 مورد اعمال قانون در خصوص عدم استفاده از کلاه ایمنی صورت گرفت، افزود: شهروندان در هنگام استفاده از موتورسیکلت، مدارک شناسایی را به همراه داشته و به طور حتم از کلاه ایمنی استفاده کرده و به قوانین و مقررات احترام بگذارند.

 

انتهای پیام/ش

توقیف ۵۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.