سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار کتاب آثار برگزیده جشنواره ملی فیلم‌نامه و نمایش‌نامه نویسی در گیلان

کتاب آثار برگزیده جشنواره ملی فیلم‌نامه و نمایش‌نامه نویسی آیات به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛  قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: این کتاب توسط انتشارات «کتاب مبین» در ٤٨٨ صفحه مصور رنگی در شمارگان 1 هزار و ٢٠٠ نسخه منتشر شده است.

وی افزود:در مقدمه این کتاب، گزارش جشنواره و سخنانی از فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان درج شده است. در ادامه سخنرانی اصغر امیرنیا مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر جشنواره بین المللی آیات در آیین اختتامیه جشنواره آیات گیلان، معرفی داوران، برگزیدگان و اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره آمده است.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: بخش اصلی این کتاب را متن کامل آثار برگزیده جشنواره ملی فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی آیات شامل پنج فیلم‌نامه داستانی، سه فیلم‌نامه مستند، چهار نمایش‌نامه خیابانی و پنج نمایش‌نامه صحنه ای تشکیل می‌دهد.

قاسم مصفا اظهار داشت: فهرست و مشخصات آثار راه یافته به مرحله داوری نهایی جشنواره ملی فیلم‌نامه نویسی و نمایش‌نامه نویسی آیات و «جشنواره از نگاه تصویر» از دیگر بخش‌های این کتاب است.

وی اعلام کرد: جشنواره ملی فیلم‌نامه نویسی و نمایش‌نامه نویسی با موضوع قرآن و عترت (ع) با عنوان «جشنواره آیات» از سری برنامه‌های جشنواره بین‌المللی آیات است که فروردین‌ماه امسال به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، با حمایت دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری شورای فرهنگ عمومی، شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی و موسسه فرهنگی قرآن و عترت تسنیم وحی گیلان برگزار شد.

مصفا تصریح کرد: اشاعه و ترویج فرهنگ قرآن و عترت ،گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با قرآن و سیره پاک ائمه‌ی معصومین علیهم السلام ، گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه قرآن وسیره، شخصیت و معارف اهل البیت علیهم السلام و سبک زندگی و کمک به انتشار گسترده تر آن از اهداف این جشنواره قرآنی بود.

 

انتهای پیام/م.ع

انتشار کتاب آثار برگزیده جشنواره ملی فیلم‌نامه و نمایش‌نامه نویسی توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.