سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازار پسته؛

شناسایی بازارهای هدف پسته نیاز اساسی کشور

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: نیاز اساسی کشور این است که محل امنی را در خارج از کشور برای شناسایی بازارهای هدف پسته داشته باشیم.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  شهباز حسن پور با تاکید براینکه استان کرمان در تمامی زمینه ها در حال جهش بزرگ اقتصادی است، گفت: امروز شش گمرک فعال در استان کرمان وجودداردو این در حالی است که برخی استان ها حتی یک گمرک را ندارند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: هزینه تولید پسته در حال حاضر بالا است و انتظار می رود که تسهیلاتی به تولیدکنندگان داده شود تا در زمینه اصلاح، بازسازی و بهینه سازی برای افزایش تولید در هکتار به کار رود.

محمد مهدی زاهدی ضمن تقدیر از استاندار کرمان افزود:کاهش سود تسهیلات و اعتبارات نیز از دیگر مواردی است که حوزه پسته باید مد نظر باشد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه صادرات سیر نیز می توانیم از صادرکنندگان خوب کشور و دنیا باشیم وتولید این محصول در شهداد و اندوهجرد قابل توجه است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان نیز درجلسه شورای عالی پسته گفت: اگر منابع اختصاص یافته از سوی استان در حوزه صادرات پسته با منابع صندوق توسعه ملی تلفیق کنیم و درصد سود کمتر شود، مطلوب تر خواهد بود .

مهدی طبیب زاده افزود: پیش بینی شده که در سال جاری 150 هزار تن پسته در استان کرمان تولید شود.

انتهای پیام/ح

بازاریابی هدفمند نیاز اساسی بازارپسته

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.