سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

23 فعال فرهنگی در دوره آموزشی «اندیشه های آسمانی» حضور می یابند

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت : 23 برادر عضو فعال کانون های مساجد در دهمین دوره آموزشی «اندیشه های آسمانی» به میزبانی مشهد مقدس برگزار می شود، حضور می یابند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبجنورد؛ هاشم شیرازیان، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت : دﻫﻤﯿﻦ دوره آموزشی اﻧﺪﯾﺸﻪ ﻫﺎی آﺳﻤﺎﻧﯽ ﺑﺎ ﻣﺨﺎﻃﺐ وﯾﮋه ﺗﺮﮐﯿﺒﯽ، از ﺑﯿﻦ ﻓﻌﺎلان ﮐﺎﻧﻮن ﻫﺎی ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ و ﻫﻨﺮی ﻣﺴﺎﺟﺪ سطح کشور شهریور ماه سال جاری به میزبانی خراسان رضوی ﺑﺮﮔﺰار ﻣﯽ شود.

وی اراﺋﻪ اﻟﮕﻮی ﻣﻨﺴﺠﻢ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ در ﻣﺴﺠﺪ، ﺗﺮوﯾﺞ و ﺗﺒﯿﯿﻦ ﮔﻔﺘﻤﺎن ﻋﻤﻠﯿﺎﺗﯽ اﻗﺘﺼﺎد ﻣﻘﺎوﻣﺘﯽ،  ﮔﺴﺘﺮش ﮔﻔﺘﻤﺎن ﻣﺴﺠﺪ ﻃﺮاز اﺳﻼﻣﯽ ﺑﻪ وﺳﯿﻠﻪ ﻫﻨﺮ اﺳﻼﻣﯽ، دﺳﺘﯿﺎﺑﯽ ﺑﻪ راﻫﮑﺎرﻫﺎی ﻣﺆﺛﺮ و اراﺋﻪ ی اﻟﮕﻮی اﺟﺮاﯾﯽ ﻣﺴﺠﺪ ﻃﺮاز اﺳﻼﻣﯽ و ﺗﻼش در ﺟﻬﺖ ﻣﺸﺎرﮐﺖ ﻧﺨﺒﮕﺎﻧﯽ در آﺑﺎداﻧﯽ ﻣﻌﻨﻮی ﻣﺴﺠﺪ ﻃﺮاز اﺳﻼﻣﯽ را از جمله اهداف برگزاری این دوره معرفی کرد.

شیرازیان، آﺷﻨﺎﯾﯽ و ارائه راه ﻫﺎي ﻣﻘﺎﺑﻠﻪ ﺑﺎ آﺳﯿﺐ ﻫﺎی اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ و ﺗﺒﯿﯿﻦ ﻧﻘﺶ ﻣﺴﺠﺪ در ﮐﺎﻫﺶ آﺳﯿﺐ ﻫﺎی اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ، ﺗﻘﻮﯾﺖ ﺟﺎﯾﮕﺎه و ﻣﻨﺰﻟﺖ ﻫﺴﺘﻪ ﻫﺎ، ارﺗﻘﺎء ﮐﻤﻰ و ﮐﯿﻔﻰ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻫﺎى ﭘﮋوﻫﺸﻰ و ﺗﺮوﯾﺞ ﻧﻈﺮﯾﻪﭘﺮدازى، ﻧﻘﺪ و آزاداﻧﺪﯾﺸﻰ و ﺗﮑﻤﯿﻞ و اﺟﺮاى ﻣﻘﺪﻣﺎﺗﯽ از ﻧﻘﺸﻪ ﺟﺎﻣﻊ ﭘﮋوﻫﺸﯽ ﻫﺴﺘﻪ ﻫﺎ در راﺳﺘﺎي ﺗﺒﯿﯿﻦ ﻟﻮازم و ﻣﻘﺪﻣﺎت ﻋﻠﻤﯽ اﺣﯿﺎي ﻣﺴﺠﺪ ﻃﺮاز اﺳﻼﻣﯽ را به اهداف این طرح افزود.

وی سهمیه امسال برادران را 23 فعال فرهنگی و تاریخ اعزام را فردا یک شنبه پنجم شهریورماه و مدت حضور را پنج روز اعلام کرد و افزود: در این دوره که به مدت پنج روز برگزار می شود، امام جماعت، مدیر کانون، پژوهشگر و هنرمند مسجدی بر اساس آیتم ها و ملاک های تعیین شده ستاد، حضور دارند.

شیرازیان با بیان اینکه در بخش خواهران، رابطان خواهر برای حضور در اندیشه های آسمانی فراخوان شده اند، گفت: سهمیه خواهران نیز 13 فعال فرهنگی است که چهاردهم شهریور ماه به مشهد مقدس اعزام می شوند و تا هجدهم همین ماه در دوره آموزشی که در محل دانشگاه فرهنگیان مشهد مقدس برگزار می شود، حضور دارند.

انتهای پیام/آ

برگزاری دﻫﻤﯿﻦ دوره آموزشی اﻧﺪﯾﺸﻪ ﻫﺎی آﺳﻤﺎﻧﯽ در خراسان رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.