سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تاکنون شکایت مکتوب پورابراهیمی از محجوب به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارسال نشده است

عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان از ارسال نشدن شکایت مکتوب پورابراهیمی از نماینده مردم تهران به هیئت مذکور خبر داد.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از  ارسال نشدن شکایت پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از محجوب نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر به هیئت متبوع خود خبر داد.

وی تصریح کرد: برای پیگیری و بررسی شکایت از یک نماینده مجلس باید این شکایتنامه به صورت کتبی به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارسال شود که تاکنون چنین متن مکتوبی بدست ما نرسیده است.

شایان ذکر است؛ محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس طی هفته گذشته در خصوص خبر‌های ارائه شده توسط محجوب نماینده تهران که در شبکه‌های مجازی انتشار یافته گفت: کار غیر اخلاقی وی در نسبت دادن موضوعات خلاف واقع، از طریق هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان و سایر مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به ادعای محجوب مبنی بر "صدور حکم معاونت اقتصادی شستا از سوی مرتضوی برای اینجانب" بیان داشت: این صحبت کذب درحالی ارائه شد که مرتضوی دقیقا زمانی به عنوان رئیس سازمان تامین اجتماعی منصوب شد که بنده به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی حضور داشتم و ادعای ارائه حکم معاونت اقتصادی شستا از سوی ایشان برای اینجانب دروغ بزرگ می‌باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.