سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهبر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

طرح کلید به کلید، راهکاری برای احیای بافت‌های فرسوده

نایب رئیس انجمن انبوه سازان گفت: مسئله بافت های فرسوده بسیار پیچیده است و برای بهبود این بخش باید طرح کلید به کلید دوباره احیا شود.

ایرج رهبر نایب رییس انجمن انبوه سازان استان تهران در گفتگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه واگذاری تسهیلات ارزان قیمت یکی از مهم‌ترین اقدامات دولت دوازدهم برای بهبود وضعیت بازار مسکن به شمار می‌رود، گفت: ارائه زمین‌های اقساطی به انبوه سازان برای ساخت مسکن متقاضیان نیز می‌تواند زمینه ساز بهبود وضعیت این بازار باشد.

رهبر با اشاره به اینکه طرح کلید به کلید در بافت‌های فرسوده باید دوباره احیا شود، گفت: مشارکت، معاوضه و اعطای وام ودیعه به ساکنان از جمله روش‌های مهم در نوسازی بافت‌های فرسوده است.

وی ادامه داد: در سال ۹۱ انبوه سازان  اقدام به اجرایی کردن این طرح در محله سیروس تهران کردند که در این طرح به ازای هر مترمربع ۱.۲ مترمربع به مالکان واگذار می‌شود و مالکان می‌توانند به ازای هر ۱۰۰ مترمربع ۱۲۰ متر واحد مسکونی تحویل بگیرند.

 نایب رییس انجمن انبوه سازان با اشاره به اینکه سازندگان باید برای اجرای طرح مورد نظر واحدی به همان متراژ داشته باشند، افزود: در صورت اجرای این طرح سازندگان باید به مالکان واحدی در همان محل برای سکونت ارائه دهند.

وی در ادامه اظهار داشت: اجرای طرح کلید به کلید و نوسازی بافت‌های فرسوده نقش مؤثری در کنترل و کاهش قیمت مسکن دارد.

نایب رییس انجمن انبوه سازان استان تهران یادآور شد: نوسازی بافت‌های فرسوده طرح بسیار پیچیده‌ای است و باید تمامی زیر ساخت‌ها عوض شود تا شاید بخشی از مشکلات این طرح برطرف شود.

 انتهای پیام/

نوسازی بافت‌های فرسوده نقش مؤثری در کاهش قیمت مسکن دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۱۶ ۰۶ شهريور ۱۳۹۶
طرف مگه دیوانه باشه خونه ویلایی بده بر ه اپارتمان