سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار شاهرود:

راه اندازی مرکز کنترل ترافیک استان سمنان در شاهرود

مرکز کنترل ترافیک استان سمنان در شهرستان شاهرود به منظور ایجاد شهر هوشمند راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سید محمدرضا هاشمی فرماندار شاهرود در سومین روز از هفته دولت و در مراسم افتتاح مرکز کنترل ترافیک شاهرود در مجموعه شهرداری این شهر بابیان اینکه۱۴۱ پروژه با اعتبار ۱۰۷ میلیارد تومان طی هفته دولت به بهره برداری می رسد یکی از طرح های کاربردی در سطح شهر را ایجاد مرکز کنترل ترافیک برشمرد و گفت : در مرکز کنترل ترافیک شاهرود ۲۷۰ دوربین نظارتی و ترافیکی در ۶۵ نقطه از شهر نصب خواهد شد که برای گام نخست در ۱۲ نقطه این اقدام عملیاتی می شود.


فرماندار شاهرود افزود : برای اجرای پروژه مرکز کنترل ترافیک استان سمنان در شهرستان شاهرود تاکنون ۱۷میلیارد ریال هزینه شده است.


وی با بیان اینکه خوشبختانه شاهرود از جمله شهرهای هوشمند برتر در کشور شناخته شده است، تصریح کرد : با توجه به اینکه حوادث رانندگی بیشترین قربانی را به خود اختصاص می دهد لذا افتتاح مرکز کنترل ترافیک شاهرود با پایش مستقیم خیابان ها به کنترل ترافیک کمک می کند.


هاشمی هفته دولت را فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام برشمرد و اظهار داشت : با نگاهی به سنوات گذشته خوشبختانه از نظر تعداد پروژه در هفته دولت سال جاری ۳۵درصد و از لحاظ اعتبارات ۵۰درصد رشد را شاهد هستیم که نشان می دهد توانستیم در ارائه خدمات شهری و روستایی عملکرد مطلوبی را به نمایش بگذاریم.


از مجموع ۱۴۱ طرح عمرانی و اقتصادی، ۵۲ پروژه در شاهرود، ۹ پروژه در بخش مرکزی، ۴۰ پروژه در بخش بسطام، ۱۷ پروژه در بیارجمند و سه پروژه نیزدر مجموع شهرستان اجرا می شود.


انتهای پیام / ذ


نصب دوربین نظارتی و ترافیکی در 65 نقطه از شهر شاهرود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.