سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرایی شدن گاز رسانی به روستا‌های خراسان رضوی تا پایان سال

مدیر عامل گاز استان خراسان رضوی گفت:تا پابان امسال گاز رسانی به تمام روستا‌های خراسان رضوی اجرایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ حمید رضا فانی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ٥٧/٨ درصد گاز رسانی به روستا داشتیم و ٤٥٩ هزار ١٣٧ اشتراک پذیری مشترک جدید شهری و روستای داشته ایم.

وى در ارتباط با شبکه حجم گذاری در کشور گفت: ٢٨ هزار کیلومتر شبکه حجم گذاری را در خراسان رضوی داشته ایم و که به این ترتیب در کشور رتبه اول را داریم.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت:فانی در ارتباط از رتبه دوم استان اشتراک درکشور افزود: دو میلیون و ٦٧ هزار و ٧٠٧ اشتراک در نفوذ پذیری گاز را داریم.

فانی افزود: ضریب نفوذ گاز رسانی ٩٩/٨ درصد است و این رقم در بخش روستایی به ٧٦ درصد میرسد و تا به الان ١٥٤١ روستا از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

وی گفت: ما سعی میکنیم که پرونده اجرایی گاز رسانی در تمام روستا‌ها استان به غیر از روستا‌هایی که از نظر فنی و اقتصادی توجیهی ندارند تا پایان سال بسته شود.

حمید رضا فانی با اشاره به طرح‌های این شرکت در هفته دولت افزود: در هفته دولت ما از ٣٠ روستا بهره برداری گاز داریم که اعتبار آن ٢٢٤ میلیارد ریال و ٤ هزار و ٧٣٢ خانوار هست همچنین از دو شهرک صنعتی در بجستان و سبزوار با اعتبار ١٠ میلیارد و ٨٥٣ میلیون ریال بهره برداری میشود و عملیات کلنگ زنی از ٢٣ روستا را هم در دستور کار داریم.

وی با اشاره به اینکه ما در سیل اخیر در کمتر از ١٢ ساعت به ١٢٦ مشترک آسیب دیده خدمت رسانی شد گفت: تا پایان سال اکثر روستا‌های ما که در زلزله فروردین ماه دچار آسیب شده اند عملیات گاز رسانی به این مناطق انجام میشود.


انتهای پیام//ا. آ.


بهره مندی ۳۰ روستای خراسان رضوی از نعمت گاز در هفته دولت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.