سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۱۳ میلیارد تومان به توسعه زیرساخت‌های روستایی شهرستان بانه

فرماندار شهرستان بانه گفت: امسال ۱۳میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارائی به توسعه زیرساخت‌های روستایی شهرستان بانه اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج  ، محمد فلاحی با اشاره به اینکه امسال کل اعتبارات تملک دارائی این شهرستان 25 میلیارد تومان بوده است، گفت: بیش از 50 درصد اعتبارات به روستاهای بانه اختصاص یافته است.

وی افزود:توسعه مبادلات مرزی، توسعه و احیای بخش کشاورزی و دامپروری در اولویت برنامه‌های کاری قرار دارد و در همین راستا ستاد رفع تداخلات اراضی کشاورزی تشکیل شده و تاکنون 400 هکتار از این اراضی که محل اختلاف بود به نفع کشاورزان رفع تداخل و در اختیار آنان قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان بانه با اشاره به اجرای طرح توسعه باغات در اراضی دیم و شیب‌دار گفت: تاکنون 200 هکتار اراضی به کشاورزان این شهرستان واگذار شده است.

فلاحی افزود: همچنین برای حمایت از پرورش‌دهندگان بُز مرخز در "بخش آرمرده" تسهیلات قرض‌الحسنه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه احیای صنایع دستی و شالبافی جزو کارهای اولویت‌دار است، اظهار کرد: باهدف معرفی و شناساندن بیشتر ظرفیت‌های این شهرستان، نمایشگاه دائمی صنایع دستی در آرمرده دائر می‌شود و یک میلیارد ریال اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/م

اختصاص بیش از 50 درصد اعتبارات به روستاهای بانه

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.