سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفیق بازی عامل ناکامی منصوریان است

فلاحت زاده: برنامه هایم برای سرمربی گری تیم امید را به ساکت تحویل می دهم

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای سرمربی گری تیم امید با تاج صحبت کرده ام و قرار است برنامه هایم را در اختیار ساکت قرار دهم.

فرشاد فلاحت زاده در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مذاکراتش با مسئولان فدراسیون فوتبال برای سرمربی گری تیم ملی امید اظهار داشت: به صورت تلفنی صحبت های ابتدایی را با مهدی تاج انجام داده ام و قرار است به زودی نشستی را با محمدرضا ساکت برگزار کنم و برنامه هایم را به او ارائه دهم تا در جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال ارزیابی شود. با این وجود هنوز هیچ چیزی قطعی نیست.

دلیل ناکامی تیم امید زمان نامناسب انتخاب سرمربی است

او درمورد دلیل اصلی ناکامی 44 ساله تیم امید در راه صعود به المپیک گفت: یکی از دلایل این امر اینست که مسئولان فدراسیون فوتبال در زمان مناسب سرمربی تیم امید را انتخاب نکرده اند و در سال هایی هم که سرمربی این تیم خارجی بوده، شناختی روی بازیکنان نداشته است. درصورتی که اگر به یک مربی سه تا چهار سال زمان دهند، او می تواند جوانان خوبی را به فوتبال ایران معرفی کند و صعود تیم امید به المپیک را محقق سازد.

فلاحت زاده افزود: درست نیست تیم امید شش ماه پیش از رقابت های انتخابی المپیک تشکیل و پس از آن هم به حال خودش رها شود بلکه باید شرایطی فراهم شود که ملی پوشان این رده سنی با حضور در اردوهای متوالی به شناخت مناسبی از تفکرات کادرفنی برسند.

تیم امید پتانسیل صعود به المپیک را دارد

مربی سابق تیم های ملوان انزلی و سایپا تهران درباره پتانسیل تیم فعلی امید گفت: این تیم در حال حاضر بازیکنان مستعدی دارد که توانستند همراه با تیم جوانان در جام جهانی شرکت کنند و بیشتر آن ها جزء بازیکنان باکیفیت و تاثیرگذار لیگ برتر هستند. از طرفی برخی بازیکنانی که در حال حاضر در تیم ملی بزرگسالان به میدان می روند، می توانند در جمع امیدها هم بازی کنند. بنابراین تیم امید در حال حاضر از پتانسیل خوبی بهره می برد.

مربی بزرگ خارجی باید در کنار منصوریان قرار گیرد

فلاحت زاده درمورد نتایج ضعیف استقلال در هفته های ابتدایی لیگ برتر تصریح کرد: علیرضا منصوریان جزء مربیان بااخلاقی است که از دوستان من هم محسوب می شود اما به نظرم در استقلال بیش از اندازه رفیق بازی کرد. احترام خاصی برای محمد خرمگاه و علی چینی قائل هستم اما اعتقاد دارم مربیان باتجربه ای مانند بیژن طاهری و مجید نامجو مطلق کارایی بیشتری نسبت به دستیاران منصوریان دارند چراکه بازیکنان حرف این مربیان را بیشتر گوش می کنند. از طرفی باشگاه می توانست یک مربی بزرگ خارجی را کنار سرمربی استقلال قرار دهد تا منصوریان مسائل تیم را مدیریت کند.

تفکرات سرمربی استقلال به بن بست نرسیده است

او ادامه داد: هرچند استقلال در هفته های ابتدایی لیگ نتایج ضعیفی گرفته اما فکر می کنم تفکرات منصوریان در استقلال به بن بست نرسیده است. تمام تیم ها در طول فصل امتیاز از دست می دهند و استقلال هم می تواند در ادامه لیگ امتیازهای از دست رفته را جبران کند. در این راه منصوریان می تواند از کمک پیشکسوتان استقلال هم بهره بگیرد. سال ها برای استقلال بازی کرده ام اما شاید یک بار هم به محل این باشگاه نرفته باشم. با این وجود آرزویم موفقیت تیم است و دوست ندارم استقلال و علیرضا منصوریان را ناکام ببینم.

پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: مربی گری در استقلال تفاوت زیادی با تیمی مانند نفت تهران دارد و کار کردن در این تیم نیاز به دستیاران بزرگ دارد.

بهترین راه پایان نتایج ضعیف استقلال تقویت کادرفنی است

فلاحت زاده درمورد احتمال حضور سرمربیان خارجی به جای علیرضا منصوریان روی نیمکت استقلال گفت: معمولا زمانی که تیم ها به چنین حال و روزی می افتند، بحث حضور مربیان خارجی مطرح می شود اما من فکر می کنم در حال حاضر منصوریان بهترین گزینه برای سرمربی گری استقلال است چراکه تیم را خودش بسته و باید دست کم تا نیم فصل در استقلال بماند. منطقی نیست که مسئولان باشگاه دنبال تغییر سرمربی باشند چراکه بهترین راه خروج استقلال از وضعیت فعلی تقویت کادرفنی است.

انتهای پیام/

اظهارات فلاحت زاده درباره تیم امید و استقلال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.