سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب عنوان سومی در رقابت های کشتی پیشکسوتان کشور

تیم کشتی پیشکسوتان کرمانشاه مقام سوم مسابقه های قهرمانی کشور را کسب کرد.

 

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مسابقه های کشتی در هر 2 بخش آزاد و فرنگی در پنج گروه ( A-B-C-D-E ) به میزبانی تبریز برگزار و تیم ها و نفرات برتر مشخص شدند.

کشتی گیران کرمانشاهی در مسابقات کشتی آزاد، گروه A نتوانستند مقامی کسب کنند، در رقابت های گروه B : سهراب رحمت آبادی توانست مدال طلای وزن 100 کیلوگرم را برای کرمانشاه کسب کند.

در وزن 62 کیلوگرم نیز مهرداد امینی و در وزن 88 کیلوگرم حمیدرضا امیریان به مقام سوم و مدال برنز دست پیدا کردند. در رقابت های گروه C :در وزن 100 کیلوگرم این گروه حمیدرضا محمودی به مدال نقره دست پیدا کرد.

در وزن 78 کیلوگرم جهانشاه چراغی و در وزن 88 کیلوگرم نیز بابک حیدری توانستند مدال برنز و عنوان سومی را از آن خود کنند. در رقابت های گروه D : در وزن 88 کیلوگرم، محمدجواد سیدی از کرمانشاه توانست به مدال برنز دست یابد.

همچنین در رقابت های گروه E : در وزن 62 کیلوگرم خیرالله فتاحی و در وزن 70 کیلوگرم نیز داریوش صیدی مقام قهرمانی و مدال طلا را از آن خود کردند. جهاندار غلامی دیگر کشتی گیر کرمانشاهی نیز مدال نقره وزن 78 کیلوگرم مسابقات گروه E را تصاحب کرد.

در رقابت های کشتی فرنگی پیشکسوتان کشور در گروه A، موسی نوری توانست مدال برنز وزن 100 کیلوگرم را تصاحب کند.

در گروه B مسابقات کشتی گیران استان نتوانستند مقامی کسب کنند.

در رقابت های گروه C، محسن ایده پور در وزن 88 کیلوگرم با شکست تمامی رقبا موفق به کسب مدال طلا شد. در رقابت های وزن 70 کیلوگرم کیوان خسروی، در 78 کیلوگرم ایرج مهدی آبادی و در 100 کیلوگرم نیز کیومرث مرادی صاحب سه مدال برنز برای کرمانشاه شدند.

مدال نقره و مقام نایب قهرمانی توسط اسدالله جلالی در وزن 62 کیلوگرم مسابقه های گروه D به دست آمد. در رقابت های گروه E پیشکسوتان کشور نیز در وزن 62 کیلوگرم رضا بلوردی قهرمان شد و مدال طلای وزن 130 کیلوگرم نیز به صادق نظری دیگر کشتی گیر کرمانشاهی رسید.

در وزن 78 کیلوگرم علیرضا محمدی توانست به عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره دست پیدا کند. در پایان مسابقات کشتی آزاد تیم های تهران، مازندران و کرمانشاه و در رقابت های کشتی فرنگی نیز تیم های مازندران، تهران و کرمانشاه به ترتیب عنوان های اول تا سوم را از آن خود کردند.

 

انتهای پیام/پ

مسابقه های کشتی پیشکسوتان

 

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.