قنبری گفت: تپسل یک شبکه تبلیغاتی برای بازی و نرمافزارهای موبایلی است که اخیرا برای جهانی شدن و توسعه تجارت بینالملل هدفگذاری کردهایم.
وی افزود: به همین دلیل بود که تپسل حامی رویداد بینالمللی تیجیسی شد و نخستین گام ما برای جهانی شدن در این رویداد برداشته شد. برای حضور قدرتمند در گیمزکام آلمان نیز زیرساختهای انگلیسی خود از جمله سایت انگلیسی و بروشور انگلیسی را آماده کردیم.
حمید قنبری تشریح کرد: بازار بازی در دنیا جهانی است و بازار Local یا فقط داخلی بیمعنی است. به همین ما نیز برای گسترش تجارت خود نیازمند همکاری با شرکتهای بینالمللی در حوزه کاری خودمان هستیم. تاکنون جلسات زیادی با شبکههای تبلیغاتی و صاحب رسانههای مختلف داشتهایم.
قنبری عرضه و تقاضا در حوزه تبلیغات را کلیدی دانست و گفت: در حال حاضر تپسل توانایی عرضهی 1 میلیون نمایش تبلیغ منحصر به فرد روزانه را داراست. اما به فرض مثال اگر تقاضای تبلیغات ما به 2 میلیون برسد بایستی زنجیره تبلیغات خود را با همکاری دیگر مجموعهها گسترش دهیم و با آنها همکاری مشترک داشته باشیم.
مدیر بازاریابی تپسل به بازار بکر ایران اشاره کرد و گفت: از آنجایی که هنوز بازار بازی ایران برای بسیاری از شرکتهای خارجی ناشناخته است، تپسل میتواند خود را به عنوان یک شبکه تبلیغاتی کلیدی معرفی کند و با شرکتهایی که به دنبال جذب مخاطب یا تبلیغات هستند سرویس ارائه کند.
وی خاطر نشان شد: مهمترین نکتهای که باید مدنظر داشت این است که ارتباطات بینالمللی برای به ثمر نشستن نیازمند زمان هستند و باید پس از جلسه در نمایشگاهی همچون گیمزکام تا مدتی طولانی مکاتبات انجام شود تا به مرحلهی عقد قرارداد برسد.
منبع: بنیاد ملی بازی های رایانه ای
انتهای پیام/