سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار سردشت؛

اعضای شورای شهر از جناح بازی پرهیز کنند

فرماندار سردشت گفت:اعضای شورا‌ی اسلامی شهر صندلی خدمت را به صندلی جناحی و منافع شخصی خود تبدیل نکنند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛نژاد جهانی فرماندار سردشت ظهر امروز در جمع نمازگزاران در مسجد جامع سردشت گفت: ازخودگذشتگی، اخلاق نکو و بی توجهی به منافع شخصی و تلاش برای بهبود زندگی مردم راز ماندگاری و محبوبیت شهیدان رجایی و باهنر در بین مردم بود.

نژاد جهانی افزود: تاسی از رفتار این دو شهید گرانقدر باید سرلوحه و دست مایه تلاشگران عرصه خدمت در سردشت باشد.

فرماندار سردشت در بخشی از سخنان خود با اشاره به آغاز کار شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستا‌های شهرستان سردشت تاکید کرد: اعضای شورا‌ی اسلامی شهر صندلی خدمت را به صندلی جناحی، حب و بغض ها، موضع‌گیری و منافع شخصی خود تبدیل نکنند و محور تصمیمات آنان منافع شهر و مردم، سازندگی و خدمت باشد و برای تحقق خواسته‌های مردم صادقانه تلاش کنند.

جهانی گفت: دولت تنها با نگرش‌های حاکمیتی نمی‌تواند در ارائه خدمت به مردم موفق باشد، مردم هم باید در کنار نظارت بر دستگاه‌های دولتی، در بحث‌های اجتماعی، اقتصادی و امنیتی ما را همراهی کنند.

فرماندار سردشت در ادامه بخشی از عملکرد دولت در یک سال گذشته و اهداف و برنامه‌های دولت در سال آینده را تشریح کرد و اظهار داشت: ٨۷ پروژه کوچک و بزرگ در سال جاری برای شهرستان سردشت تعریف شده است که احداث کمربندی دوم سردشت، گاز رسانی به محور روستا‌های کولسه، بیوران و ٨ محور روستایی از برنامه‌های دولت برای توسعه خدمات عمرانی، گردشگری، رفاهی شهرستان هستند.

انتهای پیام/م

راز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر اخلاق نکو و از خودگذشتگی برای ملت بود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.